سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرقد امام راحل باگلاب ناب‌کاشان معطر و عطرافشانی شد

مراسم غبارروبی و عطرافشانی مرقد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) با گلاب ناب کاشان به همت بسیجیان این شهرستان اجراشد.

مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: بسیجیان کاشانی هر سال در آغازایام الله دهه مبارک فجر آیین غبارروبی و عطرافشانی را در حرم بنیان‌گذارکبیر انقلاب اسلامی اجرامی‌کنند که امسال نیز این مراسم همچون سال‌های گذشته با حضور بیش از 150 از جانبازان، ایثارگران، بسیجیان، طلاب، دانشجویان و دانش آموزان شهرستان کاشان به نمایندگی از دیگر بسیجیان کشور برگزارشد.

یاسین رضایی، افزود: وی افزود: بسیجیان کاشان بیش از 18سال است که افتخارعطرافشانی مرقد مطهر حضرت امام خمینی‌(ره) را با گلاب ناب قمصر دارند و این آیین را یک روز قبل از آغاز دهه مبارک فجر برگزار می‌کنند.

وی اظهارداشت:بسیجیان کاشان در این روز در قالب کاروانی ضمن هماهنگی با آستان حرم امام راحل برنامه‌های معنوی و فرهنگی ویژه‌ای در قالب این  آیین ضمن بیعت  با آرمان‌های مقدس امام راحل و تجدید میثاق برگزارمی‌کنند

به‌گفته‌وی،این مراسم معنوی و باشکوه به صورت ویژه سه ‌شنبه ۱۱ بهمن ماه در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی به همت بسیجیان کاشانی برگزارشد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.