فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان از برگزاری 55 برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان چادگان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   محمدمهدی ملیانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 55 عنوان برنامه با همکاری نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان روستاها در بخش مرکزی و چناررود شهرستان چادگان اجرا می‌شود.

وی افزود: نواختن زنگ انقلاب، عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا، مسابقات فرهنگی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان انقلاب، برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه‌ها دهه مبارک فجر است که در چادگان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان خاطرنشان کرد: انتقال دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان بسیار حائز اهمیت است تا این نسل از جامعه با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بیشتر آشنا شوند.

ملیانی ادامه داد: با گذشت نزدیک به 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان همواره با ایجاد توطئه‌های مختلف سعی داشتند تا موانعی بر سر راه انقلاب ایجاد و به اهداف شوم خود برسند که با هوشیاری مردم ولایت‌مدار در این راه همواره با شکست مواجه شده‌اند.

وی عنوان داشت: به فرموده رهبر انقلاب با پیشرفت‌های چشم‌گیر و روزافزون نظام اسلامی به عنوان یک الگوی هویت‌بخش عزت‌آفرین در مقابل چشمان ملت‌های مسلمان قرار داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان یادآور شد: توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی موجب شده تا دشمنان اسلام در رأس آن امریکا و رژیم صهیونیستی از هر طریق ممکن با دشمنی تراشی مانع روند انقلاب شوند که نمونه بارز آن حمایت بی‌دریغ سیاسی ومالی از اغتشاشگران و منافقین و فتنه گران اخیر بود.

ملیانی عنوان کرد: امید است به‌ پاس قدردانی از ملت شریف و ولایتمدار ایران و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسؤولان و دست‌اندرکاران دولت و قوای حاکم در نظام تلاش برای رفع مشکلات عمده مردم اقدام کنند تا باعث یأس و ناامیدی دشمنان شده و زمینه تحقق نهایی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری که همان پیاده شدن اسلام به همه ابعاد وهمِ احکامش در ایران و حکومت اسلام در عالم شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت دهه فجر در شهرستان چادگان

برچسب ها: دهه فجر ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.