سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانه پاشی برای پرندگان در شهرستان سنقر و کلیایی+ تصاویر

در پي بارش برف و در دسترس نبودن غذا برای پرندگان وحشی در شهرستان سنقر، محیط بانان و دوستداران طبيعت اقدام به دانه پاشی در طبيعت کردند.

چقاکبودی رئيس اداره حفاظت محيط زيست سنقر و کلیایی  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  گفت: در پی بارش رحمت الهی، پوشيده شدن سطح زمين از برف و در دسترس نبودن غذا برای پرندگان بومی و مهاجر، امروز کارکنان محيط زيست با همکاری شرکت زرین دانه سنقر با حضور در روستاهای حاشیه شهر اقدام به پاشيدن دانه برای پرندگان کردند.


چقاکبودی با بيان اينکه پرندگان در فصل سرما بيش از وحوش ديگر آسيب پذير هستند افزود: پرندگان اين روزها نيازمند کمک و حمايت بيشتر مردم برای سپری کردن سرمای زمستان هستند.

وي گفت: محيط زيست شهرستان سنقر و کلیایی با کمک دوستداران طبيعت از ابتدای فصل زمستان تا کنون در چند مرحله با تهيه بذر و خوراک طيور از پرندگان بومی و مهاجر که نياز به حمايت داشته‎اند، پذيرايی کرده است.



چقاکبودی با بيان اينکه در روزهای سرد و برفی انواع جانوران بيشتر به سمت روستاها و شهرک‎های اطراف مي‎آيند گفت: با کمی پس مانده غذا و خرده‎های نان می‎توان فرصت دوباره زندگی را به جانوران و پرندگان هديه داد و به آنها کمک کرد که سرمای زمستان را سپری کنند.

رييس اداره حفاظت محيط زيست شهرستان سنقر افزود: پرندگان کوچک و ضعيف علاوه بر غذا برای سرپناه مناسب به گوشه‎ای از ساختمان‎ها پناه می‎برند که از شهروندان انتظار می رود در اين مدت کوتاه از پرندگان کوچک محافظت نمايند.

انتهای پیام/ز

 

برای پرندگان در شهرستان سنقر و کلیایی  دانه پاشی کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.