رئيس اداره محيط زيست شهرستان هرسین گفت : جلسه هم انديشي قانون هوای پاک با حضور نمايندگانی از آموزش و پرورش و منابع طبيعی و آبخیزداری در اين اداره برگزار و بر اجرای صحيح وکامل قانون هوای پاک تاکيد شد.

فردین نوری رئيس اداره محيط زيست شهرستان هرسین  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت : اين جلسه در خصوص بيان متن قانون هوای  پاک و همکاری مشترک بین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هرسین و اداره منابع طبیعی به منظور ارتقاء بخشی سطح علمی دانش آموزان در خصوص حفظ جنگل ها و محیط طبیعی شهرستان، و بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه اجرای آن برگزار شد.

چاپ کتابچه قانون هوای پاک  با هدف کاهش آلودگی هوا

نوری گفت : در همین راستا و به منظور آگاهی و دسترسی قضات  شهرستان هرسین به متن قانون هوای پاک ، کتابچه قانون هوای پاک مشتمل بر این قانون با طرح جلد( قانون هوای پاک ، قانون نفس) چاپ و در بین قضات  و سایر ارگان های مرتبط توزیع گردید .

رئيس اداره محيط زيست شهرستان هرسین گفت : قانون هوای پاک با 34 ماده و 39 تبصره؛ تکاليف دستگاه‌های مختلف را در زمينه کاهش آلودگی هوا به طور مجزا مشخص کرده است .



وي افزود : تمامی اشخاص، دستگاه‌ها و موسسات اعم از دولتی و غيردولتی، دستگاه‌هايی که به صراحت نامشان در قانون هوای پاک اشاره شده و تمامی اشخاص مستقر در مناطق صنعتی، مناطق ويژه اقتصادی، شهرک‌ها و نواحی صنعتی موظف هستند تا اين قانون را رعايت کنند.

انتهای پیام/ز

 

  دستگاه‌هايی که  نامشان در قانون هوای پاک اشاره شده  موظف هستند تا اين قانون را رعايت کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.