رئیس اداره محیط زیست شهرستان سنقروکلیایی گفت : محیط زیست بزرگترین دارایی بشر برای تامین نیازهای مادی ومعنوی و بستر توسعه می باشد و از این رو حفاظت از این دارایی بزرگ امری ضروری است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛چقا کبودی رئیس اداره محیط زیست شهرستان سنقروکلیایی گفت : اندیشه ها و رفتارهای سطحی بین انسانی، فشار عظیمی را بر محیط زیست وارد ساخته است  فشار های حاصل شده بر محیط زیست در حال تبدیل شدن به بزرگترین بحران های بشری هستند کمبود آب، از بین رفتن منابع طبیعی، کاهش جنگل ها، آلودگی ها  از جمله این بحران ها می باشند.


چقاکبودی گفت : با وجود کمبود های فراوانی که در اجرای برنامه های فرهنگی برای آموزش حفاظت از محیط زیست وجود دارد تصور می شود یکی از بهترین راه حل های فایق آمدن به این مشکلات نهادینه سازی فرهنگ محیط زیست است به همین دلیل و به منظور گرامیداشت روز ملی هوای پاک یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع "هوای پاک " و با هدف آشنایی کودکان با مبحث آلودگی هوا با همکاری کانون پرورش فکری در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سنقروکلیایی گفت : درپایان به نقاشی های برتر جوایزی از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهداء گردید.

انتهای پیام/ز

 

مسابقه نقاشی گرامیداشت روز ملی هوای پاک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.