سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغار طرح اجتماعی یار مهربان در جنوب و شرق کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امنیت عمومی باید اجتماعی شده و هر شخص در جامعه‌ای که زندگی می‌کند نقش خود را در حفظ امنیت عمومی جامعه اجرا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه نیروی انتظامی زمانی موفق خواهد بود امنیت را برای جامعه حفظ کند که تمام افراد در اقدامات خودکنترلی و خود مراقبتی در ارتباط با خانواده و جامعه، امر به معروف و نهی از منکر و... انجام دهند بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که نیروی انتظامی با خرد جمعی به نتیجه مطلوب خواهد رسید.


وی با اشاره به اینکه پلیس با اقدامات عملیاتی و سخت‌افزاری اقدامات خود را در حوزه پیشگیری و مقابله انجام می‌دهد افزود: مردم باید آستین همت را بلا زده و در تمام مقوله‌های مورد نیاز جامعه ایفای نقش کنند.


سردار بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه اگر مردم به سهم خود، با اقدامات خود‌مراقبتی و خود‌حفاظتی پلیس را یاری کرده و با حداقل توجه جلوی بسیاری از خلاف‌ها و بزه‌ها در جامعه گرفته می‌شود گفت: هر شخص در جامعه می‌تواند مانند یک پلیس عمل کند.


وی با اشاره به آغاز طرح اجتماعی "یار مهربان" در جنوب و شرق استان کرمان از امروز تصریح کرد: این طرح با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی از جمله اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمان، آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها، عموم مردم و ... برگزار می‌شود.


فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه طرح‌های ما دائمی هستند بیان کرد: در شرایط فعلی تمرکز ما در حوزه جنوب و شرق استان بوده و امیدواریم با همکاری مردم پایان سال خوبی را داشته باشیم.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.