فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: قاتل فراری کمتر از ۴۸ ساعت با تلاش بی وقفه، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

شناسایی قاتل فراری کمتر از ۴۸ ساعتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت:  سه شنبه ۳ بهمن ماه خبری مبنی بر وقوع قتل در سطح شهر جیرفت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مخابره و بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع در محل وقوع جرم حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران، مشخص می‌شود جوانی ۲۱ ساله در اثر نزاع، با ضربه چاقو به قتل رسیده که با انجام تحقیقات بیشتر قاتل شناسایی وتلاش برای دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ ملایی تصریح کرد: سرانجام ماموران با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، قاتل را کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه بازداشت قاتل تشکر و قدردانی شهروندان وخانواده مقتول ازمجموعه پلیس را در پی داشته، اظهار کرد: نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خود می‌داند ضمن اعمال قانون، با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد کند.

 سرهنگ ملایی درتحلیل کارشناسی این خبر گفت:دلیل اکثر قتل‌ها می‌تواند عدم کنترل خشم آنی در جامعه باشد و این مساله بشدت در بالارفتن قتل و سایر جرایم خشن تاثیر می‌گذارد.

وی افزود:بسیاری از قتل‌هایی که بر اثر نزاع و خشونت اتفاق می‌افتد در اکثر موارد با تصمیم آگاهانه و برنامه قبلی نبوده و معمولا فحاشی، عصبانیت و ناتوانی افراد در کنترل خشم افسارگسیخته است که منجر به قتل می‌شود، در این موارد قتل از پیش طراحی شده نیست و با ابزار دم‌دستی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت تصریح کرد:قتل رخدادی در حوزه خشونت است، اما در اکثر جرایم خشن، نظیر این قتل، متاسفانه عدم مهارت‌های کنترل خشم توسط افراد، جوانی را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد دیگری را با آینده‌ای نامعلوم روبرو ساخته است.
انتهای پیام/ح

قاتل جیرفتی کمتر از48ساعت در دام پلیس افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار