سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر نقش رابطان امر به معروف در برگزاری برنامه‌های دهه فجر

در جلسه شورای معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بر زمینه سازی برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای معاونان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: در این جلسه بر زمینه سازی برای حضور هرچه باشکوهتر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر تاکید شد.

محمدکاظم نظری افزود: با استفاده از ظرفیت گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر و رابطان این گروه‌ها می‌توان برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر را غنی‌تر و زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را فراهم کرد.

وی ادامه داد: به زودی همایش بزرگ رابطان امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی دانش آموزی با موضوع انقلاب اسلامی امر به معروف و نهی از منکر، رونمای از برخی از دست آورد‌های حوزه امر به معروف و نهی از منکر استانی، برگزاری نشست‌های علمی در دانشگاه‌ها و حوزه‌ها پیرامون نقش امر به معروف در ایجاد، تثبیت و رشد انقلاب اسلامی، برگزاری نشست‌های فرهنگی در مساجد و مراکز فرهنگی، افتتاح ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر در برخی شهرستان‌ها در دهه فجر و بزرگداشت شهدا و جانبازان امر به معروف و نهی از منکر و تکریم خانواده‌های آنان از جمله مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ش

برنامه ریزی برای حضور هرچه باشکوهتر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

برچسب ها: فرمانداری ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.