شهردار یاسوج گفت: شهرداری یاسوج تابلوهای با اسامی و اشکال غیر مرتبط و نامناسب صنوف بازار یاسوج را جمع آوری می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   مقدم شهردار یاسوج در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر که به منظور گزارش دلایل برخی هنجار شکنی‌ها در مجامع عمومی و تبادل نظر برای چگونگی عملی کردن قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برگزار شد گفت: وجود تابلو‌هایی با اسامی و اشکال غیر مرتبط و یا نامانوس شایسته بازار نیست و در اولین فرصت دستور جمع آوری این تابلو‌ها از سر در مغازه‌های شهر صادر می‌شود.

امام جمعه یاسوج هم با بیان ضرورت استمرار انجام فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: توجه به انجام وظایف شرعی مانع ایجاد آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه همه انبیا برای دعوت بشر به یکتا پرستی و هدایت آنها به رسالت پیامبری مبعوث شدند، توجه به آرمان‌های آسمانی فرستادگان پروردگار را برای تحقق اهداف امر به معروف و نهی از منکر ضروری دانست.

همچنین علیزاده از عوامل اجرایی این ستاد به مصوبه‌ای اشاره کرد: که براساس آن بخشی از اعتبارات مورد نیاز تحقق امر به معروف و نهی از منکر باید از محل اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها اختصاص داده شود.

وی تلاش ادارات کل برای تخصیص زود هنگام این اعتبار را برای اجرای برنامه‌های آموزشی خواستار شد.

نجاتی معاون امر به معروف و نهی از منکر تشکل‌های مردم نهاد استان هم با انتقاد از برخی کاستی‌ها برای تحقق اهداف این ستاد در جامعه بر اهتمام بیشتر متولیان این امر و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف در جامعه تاکید کرد.

در این نشست همچنین برای جذب اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها و تخصیص بخشی از این اعتبارات به ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و عضو گیری و آموزش طلایه داران سازمان‌ها گفتگو شد.

 

انتهای پیام/ش

 تابلوهای نامناسب صنوف در بازار یاسوج جمع آوری می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.