سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش محوری رسانه در پیشبرد اهداف وبرنامه‌ها

نماینده، ولی فقیه در لرستان،اصحاب رسانه رامجاهدان راه خدادرعرصه فرهنگی نامید و گفت: رسانه نقش محوری در پیشبرداهداف و برنامه‌های هر جامعه‌ای دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت اسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروزدر جمع بسیج رسانه استان، گفت: اصحاب رسانه مجاهدان راه خدا در عرصه فرهنگی هستند.

وی با اشاره به نقش آفرینی اصحاب رسانه در میدان نبرد فرهنگی و رسانه ای، افزود: رسانه نقش محوری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های هر جامعه‌ای دارند.

آیت الله میرعمادی، با اشاره به اینکه دشمنان از رسانه برای پیشبرد اهداف استفاده می‌کنند، افزود: امریکا از مهم‌ترین ابزار همچون رسانه برای ضربه زدن به بیداری اسلامی و مبارزه با اسلام ناب محمدی استفاده می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان، خاطرنشان کرد: امروز ثابت شده است که رسانه می‌تواند منشا تحول و دگرگونی جامعه شود.
وی رسانه را زمینه ساز پیشرفت دانست و افزود: رسانه در برقراری عدالت و قانون و همچنین مبارزه با فساد، ظلم و تبعیض نقش محوری دارد.

آیت الله میرعمادی، در ادامه با ابراز خرسندی از گسترش رسانه‌ای استان، افزود: توسعه کمی و کیفی رسانه‌های دراستان اعم از خبرگزاری‌ها و نشریات یکی از موفقیت‌ها و دستاورد‌های بزرگ برای استان است.

وی بیان کرد: اینکه اهل فکر و قلم به میدان بیایند و در این عرصه‌های مختلف جامعه فعالیت کنند اقدامی ارزشمند است.

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکع از رسانه‌های استان راضی هستم، افزود: علت اینکه مجموعه رسانه‌ای استان ما انسان‌های هوشمند و با بصیرتی هستند معنایش این نیست که ضعف نداریم در مجموع افراد متعهد دلسوز و طالب حق مسائل را دنبال می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر جهت دهی رسانه‌های ما درست بود، افزود: رسانه‌های استان به خوبی توطئه‌های دشمنان را تشخیص داده و در جهت روشنگری اقدام کردند.

وی با بیان اینکه حساسیت رسانه‌ای در استان ما بالاست، افزود: وجود این حساسیت نقطه قوت‌ای و مسئولان بدانند عکس العمل رسانه موجب قوت آن‌ها است.

آیت الله میرعمادی، با اشاره به وجود نیرو‌های جوان در اصحاب رسانه استان، گفت: باید نسبت به نشریات استان و رفع مشلات آنان توجه اصحاب رسانه توجه ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/م

رسانه نقش محوری در پیشبرد اهداف وبرنامه ها دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.