سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی فر:استادیوم پارس می‌تواند میزبان جام ملت‌های آسیا باشد

وزیر ورزش و جوانان از استان فارس به عنوان استانی پهناور و با جمعیت جوان مستعد نام برد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خیری وزارت ورش و جوانان مسعود سلطانی فر عصر امروز در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی سرپوشیده 6 هزار نفری شیراز گفت:سیاستی که ما داریم این است که مراکز استان‌ها را از 2 امکان خوب برخوردار کنیم یکی استادیوم فوتبال بین ۱۵ تا ۵۰ هزار نفره که البته بیشتر مدنظرمان بیشتر ۱۵ هزار نفره است و یکی سالن سرپوشیده ۶ هزار نفره داشته باشند که خوشختانه استان فارس از هر 2 امکان برخوردار است.

او توضیح داد: استان فارس استادیوم ۵۰ هزار نفره پارس را دارد که مراحل پایانی و تکمیلی را پشت سر می‌گذارد؛ که یکی از زیباترین استادیوم‌های فوتبال اسیا است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه ضمن قدردانی از مسئولان استانی و وزارت برای تکمیل این پروژه گفت: استادیوم پارس شیراز این قابلیت را دارد که میزبانی رویداد‌های بزرگ بین المللی از جمله جام ملت‌ها را داشته باشد. استان فارس، استانی پهنار، پرجمعیت و جوان است که این ظرفیت را دارد در رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی صاحب عنوان شود.

سلطانی فر به سیاست وزارت ورزش و جوانان در برگزاری رقابت‌های بین المللی در استان‌ها و شهرستان‌های کشور اشاره کرد و هدف ار این اقدام را توسع ورزش قهرمانی وحرفه ای، کسب تجربه توسط استان‌ها و ایجاد نشاط اجتماعی عنوان کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش روند احداث مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری شیراز را کند دانست و گفت:در این خصوص استان فارس نسبت به استان‌های کوچکتر عقب تراست و چنین پروژه‌ای باید سال‌ها قبل به بهره برداری می‌رسید.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که پیش بینی تان در تکمیل مجموعه شش هزار نفری چیست اظهار داشت:در گفتگویی که با واحد فنی داشتیم ان‌ها اعلام کردند چنانچه منابع مالی تامین شود این پروژه در سال ۹۷ یا ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش گفت:: من فکر می‌کنم جای یک تیم در لیگ برتر خالی است و من امیدوارم استان فارس بتواند جایگاه خود را در لیگ برتر پیدا کند.

وی افزود ضمن اینکه این استان در رشته هایی، چون کشتی ژیمناستیک و رزمی جایگاه و استعداد‌های خوبی دارد امیدوارم در آینده شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران و جوانان این استان در رده‌های ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر ورزش و جوانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.