مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: به طور قطع نفت در تهران و لیگ باقی می ماند تا بازیکنان با امید بیشتری در ادامه بازی های لیگ شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مورد مشکلات بوجود آمده برای تیم نفت تهران گفت: مدیریت مشعشعی که پیدا می شود به طور مثال در دنیای امروزی فوتبال جای تعجب نیست که اسطوره ای چون علی کریمی 24 ساعته از سمتش کنار می رود و از اینکه من هم به عنوان مربی انتخاب شوم جای چندان تعجبی ندارد، ولی امیدوارم به زودی این حرکات غیر حرفه ای از فوتبال کشورمان رخت بر ببندد و شاهد یک مدیریت کار آمد باشیم.

او درباره وضعیت نامشخص بازیکنان تیم نفت تهران در آینده گفت: اگر از بازیکنان سوال کنید، بدون شک متوجه می شوید که من از همان روز اول براساس وظایفی که بر عهده داشتم اقداماتی را انجام دادم. هم با مسئولان مربوطه و هم مسئولان بالاتر همچون سازمان لیگ و مجمع واگذاری باشگاه نفت که مدارکش موجود است، مکاتباتی را انجام دادم.

گل محمدی ادامه داد: همه باید به مسئولیت هایی که دارند عمل کنند. من مسئولیتم این بود که در کمیسیون ماده 5 عملکرد مدیریت باشگاه را بررسی کنم و مشاهده کردیم که این مدیریت قادر به انجام وظیفه نیست. کمیسیون به هر دلیلی صلاحیت جهانیان را تائید نکرده است. متاسفانه نمی دانم که چرا‌ دوستان برای تعیین و تکلیف آنقدر مسئله را کش داده اند.

قطعا نفت در تهران و لیگ باقی می ماند

گل محمدی در ادامه صحبت هایش گفت: امروز براساس احساس مسئولیتم به سازمان لیگ آمدم. در ضمن قرار است امروز جلساتی را با بازیکنان نفت، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برگزار کنم. طبق برنامه هم قرار شده عصر امروز گزارش کاملی را برای مسعود سلطانی فر ارسال کنم. ضمن اینکه این را هم باید بگویم ان شاالله با تلاش مسئولان اجازه نمی دهیم نفت در بلاتکلیفی باقی بماند. قطعا نفت در تهران و لیگ باقی می ماند تا بازیکنان با امید بیشتری در ادامه بازی های لیگ شرکت کنند.

من هیچ مشکل شخصی با جهانیان ندارم

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: من به عنوان یک مسئول فوتبالی فکر می‌کنم نباید اجازه بدهیم بازیکنان به سمت نا امیدی بروند. علت حضور من هم در سازمان لیگ حل مشکلات بوجود آمده برای بازیکنان است. البته یکی از بخش‌های این مساله من هستم و باید دیگر بخش‌ها هم همکاری داشته باشند.قطعا اجازه نمی دهیم بازیکنان نفت در این وضعیت و گرفتاری باقی بمانند. از نظر من جهانیان مالک باشگاه نفت نیست. کمیسیون به جهانیان مجوز نداده و این حرف هم بر اساس قانون است و نه احساس. امیدوار مسئولان و جهانیان وضعیت را هر چه زودتر مشخص کنند. ما به مجمع واگذاری نفت اعلام کردیم که باید مدیر جدیدی را برای نفت معرفی کنند. با اعلام نام جدید، کمیسیون تشکیل جلسه می‌دهد. من هیچ مشکل شخصی با جهانیان ندارم. اگر مشکل شخصی داشتم که مجوز به نام او صادر نمی‌شد. اگر باشگاه نفت سه تعهدی که امضا شده را اجرا کند، من همین فردا مجوزشان را صادر می‌کنم.

حرف های جهانیان بیشتر رویا پردازانه است

او در پاسخ به این سوال که جهانیان مدعی شده که تعمدی در مشکلات این باشگاه از سوی ورزشی‌ها وجود دارد، گفت: واقعیت است شما می توانید از بازیکنان تیم، وضعیت نفت را بپرسید. جهانیان نامه زده و در‌ آن نامه نوشته من 3 بند را اجرا می کنم. بپرسید کدام بند را اجرا کرده است؟ او بند اول که مربوط به مالیات است را نزد وزیر اقتصاد برده و حکم تعویق گرفته تا پرداخت کند ولی هیچ پولی نداده است.اگر او به اعضای تیمش پول پرداخت می کرد قطع به یقین چنین مشکلاتی پیش نمی آمد.قبول کنید  جهانیان رفتار غیرحرفه‌ای در فوتبال دارد و نباید اجازه بدهیم که این رفتار غیر حرفه ای در فوتبال نهادینه شود. این که من اسپانسر 2 میلیاردی می‌آورم یا در لالیگا قرارداد می‌بندم، من قصد توهین به کسی را ندارم اما کسانی که الفبای فوتبال را می‌شناسند می‌دانند این حرف‌ها چقدر رویا پردازانه است.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا او سرمربی نفت تهران است، گفت: من برای دوران بیکاری‌ام هم فکرهایی کرده‌ام.

تمام تلاشم را می کنم تا مشکل نفت حل شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مورد وضعیت آتیلا حجازی در نفت تهران گفت: تمام این موارد به مجمع واگذاری نفت مربوط می شود. تمام تلاشم را به کار می گیرم تا مشکل نفت را حل کنم، از بقیه دوستان هم خواهش می کنم که پا پیش بگذارند تا مشکل حل شود. این فقط در اختیار اداره کل وزارت ورزش تهران نیست. من به لحاظ عرق و احساس مسئولیتی که به فوتبال و بازیکنان نفت تهران دارم، تمام تلاشم را  می‌کنم که تکلیف زودتر مشخص شود.

او در پایان اظهار کرد: همان روز که دوستان بحث واگذاری نفت را مطرح کردند، من اصرار کردم گفتم ضمانت های لازم را بگیرند. به طور مثال اگر تمام هزینه‌های یک کار را می‌شد تا آخر فصل داشته باشیم در ابتدا و اواخر فصل درگیر این مسائل نمی‌شدیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار