مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در مورد توانمندی های صالحی امیری صحبت های زیادی شده اما قضاوت درباره این موضوع زود است.

بیژن ذوالفقارنسب مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتخاب رضا صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: صالحی امیری سابقه ورزشی ندارد و تنها مدت کوتاهی سرپرست وزارت ورزش و جوانان بوده است. او از مدیران مورد اعتماد دولت است و مسعود سلطانی فر(وزیر ورزش و جوانان) بسیار مشتاق بود که این سمت به صالحی امیری برسد.

وی ادامه داد: در مورد توانمندی های صالحی امیری در مدیریت ورزشی صحبت های زیادی شده است اما هنوز قضاوت درباره این موضوع زود است و باید منتظر بمانیم و ببینیم او در ورزش چه کارنامه ای از خود به جا می گذارد.

کارشناس فوتبال با اشاره به پیوستن مهدی طارمی به تیم الغرافه قطر گفت: طارمی یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران است که متاسفانه در یکی ، 2 سال اخبر در بی نظمی محض به سر می برد. او فصل گذشته به ترکیه رفت و سپس به پرسپولیس بازگشت، البته این رفت و آمد طارمی تبعاتی را نیز در پی داشت و باعث محرومیت این بازیکن و همچنین محرومیت باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات شد.

وی افزود: طارمی در نیم فصل و در حالی که انتظار می رفت در پرسپولیس بماند به لیگ ستارگان قطر رفت و با تیم الغرافه قرارداد امضاء کرد. دلیل این رفتارهای طارمی مشخص نیست و من امیدوارم او در تیم الغرافه بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد تا پیراهن تیم ملی را از دست ندهد.

ذوالفقارنسب در مورد عملکرد تیم استقلال در بازی های اخیر لیگ برتر عنوان کرد: از زمانی که وینفرد شفر هدایت تیم استقلال را برعهده گرفته است این تیم روند رو به رشدی را در پیش گرفته و جایگاه بهتری در جدول رده بندی لیگ برتر پیدا کرده است. تساوی برابر تیم پدیده مشهد در خارج از خانه نتیجه ضعیفی محسوب نمی شود و نظم پذیری و پیشرفت فنی تیم استقلال کاملا مشهود است.

وی افزود: به نظر می رسد که کادرفنی تیم استقلال اخیرا احساس کرده که باید یک مهاجم گلزن خارجی جذب کند، باید ببینیم که آیا این مهاجم جدید می تواند انتظارات را برآورده کند یا مثل خیلی از بازیکنان خارجی فوتبال ایران که هیچ کیفیت فنی ندارند فقط به دنبال پول است.

ذوالفقارنسب در پایان با اشاره به تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو در یک سال و نیم اخیر عملکرد مثبتی در تیم پرسپولیس داشته و تمدید قرارداد او خبر خوبی برای هواداران این تیم بود. تمدید قرارداد برانکو باعث اطمینان خاطر بازیکنان و هواداران پرسپولیس شد و اگر مشکل خاصی رخ ندهد روزهای خوبی در انتظار این تیم خواهد بود.

انتهای پیام/

اظهارات ذوالفقار نسب در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار