سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات انقلاب اسلامی برای نسل جوان تشریح شود

امام جمعه یاسوج با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی از جمله استقلال و آزادی گفت: انتظار می‌رود در دهه فجر دستاوردهای این انقلاب عظیم در حوزه‌های مختلف شامل سیاسی، خدماتی و عمرانی برای نسل جوان تشریح شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: عزت و عظمت مردم ایران در دوران پهلوی پایمال شده بود زیرا که شاه و دست‌اندرکاران حکومت پهلوی دست نشانده غرب و آمریکا بودند.
وی با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف عنوان کرد: انقلاب اسلامی عزت، عظمت و استقلال را به ایران بازگرداند و دست مستشاران آمریکایی ها و غربی ها را از این کشور قطع کردند.
حسینی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل خون‌های زیادی ریخته شد تا استقلال ایران تحقق پیدا کند، ادامه داد: انقلاب اسلامی نعمتی از نعمت‌های پروردگار متعال بوده که باید قدردانی بشود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که باید قدردان آن باشیم زیرا که قدردانی نکردن از نعمات پروردگار، عذاب الهی بدنبال دارد.
حسینی در ادامه به دلایل چگونگی نزول سوره کوثر پرداخت و خاطرنشان کرد: پیامبر ما فرمود که این سوره را در طول روز بخوانید تا دشمنان ما ابتر شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع زندگی دینی هم اشاره کرد و افزود: مبلغانی تلاش می‌کنند تا سبک زندگی دینی را بیان کنند و ما باید این سبک را درزندگی خود پیاده کنیم.
حسینی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب بزرگ ایران از روزهای آغازین تاکنون، تصریح کرد: وحدت و همدلی ملت عزیز ایران در برهه‌های مختلف سبب یاس و ناامیدی دشمنان شده و تمامی نقشه‌های آنان را نقش برآب کرده است.
امام جمعه یاسوج وحدت را مهمترین عامل پیروزی مسلمانان بر جهان کفر و استکبار دانست و گفت: انتظار می‌رود مسلمانان اعم از شعیه و سنی با اتحاد و همدلی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.
انتهای پیام/غ

تشریح خدمات انقلاب اسلامی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
امام جمعه یاسوج با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی از جمله استقلال و آزادی گفت: انتظار می‌رود در دهه فجر دستاوردهای این انقلاب عظیم در حوزه‌های مختلف شامل سیاسی، خدماتی و عمرانی برای نسل جوان تشریح شود.