سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف تجهیزات رادیویی ساخت اروپا از تروریست‌ها در سوریه

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش سوریه تجهیزاتی رادیویی از تروریست‌ها کشف کرده است که ساخت اروپا بوده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد ارتش سوریه تجهیزات الکترونیکی رادیویی تروریست‌ها را شناسایی کرده اند که ساخت اروپا بوده اند.

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌‎ای اعلام کرد: «هنگام جستجو در منطقه درگیری با تروریست‌ها، نیروهای سوری تجهیزات رادیویی الکترونیکی مدرنی کشف کردند که ساخت اروپا بوده است. همچنین، در این جستجوها مهمات برای اسلحه سبک و دیگر مدارک متعلق به داعش کشف شده است.»

همچنین، نیروهای سوری بنرها و نشان‌های یک گروه شورشی را که تحت آموزش آمریکا بوده است کشف کرده اند که این نشان می‌دهد آمریکا در تلاش برای کاهش سرعت روند صلح سوریه با تشکیل یک گروه شورشی موافق داعش بوده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «این حقایق نشان دهنده دخالت آمریکا در آموزش و تشکیل یک گروه شورشی تحت کنترل آمریکا است که متشکل از عناصر شکست خورده موافق با داعش هستند.»

این وزارتخانه در ادامه به نقل از پناهجویانی که موفق به فرار از منطقه التنف شده اند اعلام کرد «این معارضان مسلح قصد داشتند در آینده نزدیک دست به عملیات نفوذ بزنند.»

در این بیانیه همچنین امده است: «هدف اصلی تروریست‌ها، انجام عملیات خرابکارانه در استان‌های دمشق، حمص و دیرالزور است تا توجه ارتش سوریه را که در حال مبارزه علیه گروه تروریستی النصره در استان ادلب است، به خود جلب کنند.»

بر اساس بیانیه وزارت دفاع روسیه، گشت ارتش سوریه 5 تروریست را در نزدیکی منطقه کاهش تنش التنف در روز 24 ژانویه به هلاکت رساند و دو خودرو مجهز به تسلیحات را نابود کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: «هنگام گشت زنی در منطقه کاهش تنش التنف در روز 24 ژانویه، نیروهای گشت سوریه کاروانی از 3 خودرو متعلق به تروریست‌ها که مجهز به اسلحه بودند شناسایی کردند. در این درگیری، 5 عنصر تروریستی به کشته شده و دو خودروی متعلق به آن‌ها نابود شد.»

انتهای پیام/

تروریست‌های سوریه تجهیزات خود را از کشورهای اروپایی تأمین می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.