سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی قاچاقچیان لوازم التحریر در اندیمشک

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: یک محموله یک میلیارد و 500 میلیون ریالی لوازم التحریر قاچاق در شهرستان اندیمشک کشف و ضبط گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق كالا و ارز و همچنین تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال "، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون کشنده حامل كالای قاچاق را در محور " اندیمشک – خرم آباد" شناسايی و متوقف نمودند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیف شده تعداد 828 کارتن خودکار، خودنویس، معزی خودکار، 76 کارتن ماژیک، 74 کارتن پاک کن، 43 کارتن جوهر، 27 کارتن اتود، 5 کارتن مغزی اتود، 8 کارتن چسب مایع، یک کارتن جا مدادی و یک کارتن تخته پاک کن قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و ضبط گردید.

سردار عباس زاده در ادامه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند، اذعان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: عملکرد قاچاقچيان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از این رو تلاش پليس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

توقیف محموله کالای قاچاق در اندیمشک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.