فرمانده انتظامی خوزستان از افزایش 13 درصدی کشفیات کالای قاچاق در 8 ماهه نخست سال جاری در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان، اظهار کرد: قاچاق کالا و ارز سبب وارد کردن ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد ملی و تولید داخلی وارد می کند و باعث افزایش بیکاری در جامعه می شود، از این رو تلاش و اقدامات گسترده فرماندهی انتظامی استان خوزستان در مبارزه با باندهای سازمان یافته قاچاق کالا و ارز صورت گرفته است.

وی اذعان داشت: در 8 ماهه نخست سال جاری 605 میلیارد و 3 میلیون و 413 هزار ریال انواع کالای قاچاق در سطح استان خوزستان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این کشفیات 13 درصد افزایش داشته است.

عباس زاده تصریح کرد: در این راستا تعداد 2 هزار و 135 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این 8 ماه، 16 پرونده کشف کالای قاچاق بالای 5 میلیارد ریال تشکیل و 11 باند بزرگ و فعال در زمینه کالای قاچاق شناسایی و دستگیر شدند.

وی قاچاق کالا را به عنوان خیانت سودجویان و فرصت طلبان به اقتصاد ملی و تولید داخلی یاد کرد و افزود: مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچیان در تمام نقاط استان یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان خوزستان می باشد.

انتهای پیام/گ

کشف کالای قاچاق در خوزستان افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.