سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات تخصصی زنان در بیمارستان امام سجاد(ع)

بخش جراحی زنان و زایمان بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج با تجهیزات پزشکی کامل به بیماران خدمات تخصصی و فوق تخصصی لازم را ارائه می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  مسئول بخش جراحی زنان و زایمان بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج، گفت:از مزیت‌های این بخش، هم اتاقی مادر و نوزاد بلافاصله پس از خروج مادر از اتاق عمل است، که شیردهی نوزاد در اولین فرصت توسط مادر انجام می‌شود.
مرضیه امیری افزود: علاوه بر پرسنل پرستاری، پرسنل مامایی نیز برای کنترل مادران پس از زایمان در بخش حضور یافته و خدمات درمانی لازم را به بیماران ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد: آموزش‌های لازم در زمان ترخیص، مراقبت‌های داخل منزل، مصرف به موقع دارو‌ها به خصوص آنتی بیوتیک ها، مراجعه به پزشک یک هفته پس از ترخیص، شنوایی سنجی، ویزیت پزشک و غربالگری از جمله خدماتی است که در این بخش به بیمار داده می‌شود.
امیری گفت: در این بخش ۳ پزشک فوق تخصص شامل نازایی، آنکولوژی (خون شناسی)، پریناتولوژی و ۷ پزشک متخصص زنان، زایمان و نازایی خدمات درمانی لازم را به بیماران بخش ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد: مادران باردار باید پیش از بارداری، آزمایش‌های کامل سونوگرافی را انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه بیماری، درمان به موقع انجام شود تا مادر و جنین از سلامت کامل برخوردار باشند.

 انتهای پیام/غ

خدمات دهی به مادران باردار در یاسوج

 

 

برچسب ها: بیمارستان ، زایمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.