سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریادلان عرصه اقتصادی؛

حادثه دیدگان نفتکش سانچی، دریادلان عرصه اقتصادی

حادثه دیدگان نفتکش سانچی، دریادلان عرصه اقتصادی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛نماینده، ولی فقیه در لرستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد، با تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدار نفتکش سانچی، این حادثه را مصیبتی سخت و تاثربرانگیز برای ملت ایران برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی از مسئولان خواست با بررسی دقیق، علت حادثه در اسرع وقت به مردم پاسخ دهند تا دیگر شاهد این گونه حوادث در آینده نباشیم.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علی‌ها و روز پرستار و بهورز اشاره کرد و گفت: این فرشتگان نجات با تلاش و سخت کوشی و الگوپذیری از حضرت زینب سلام الله علی‌ها مرحمی بر زخم دل بیماران هستند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان به ابعاد شخصیتی حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: فداکاری، ایثار، ولایتمداری و بصیرت در امور سیاسی این چهره برجسته جهان اسلام را به الگویی ماندگار تبدیل کرد و امروز مادران، همسران و خواهران شهداء زینب گونه فداکاری و از انقلاب اسلامی محافظت می‌کنند.

خطیب نمازجمعه خرم آباد در ادامه به نامه مهم اسماعیل هنیه به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: این نامه به دنیا نشان داد که مواضع ایران در مساله فلسطین همواره ثابت، اصولی و ارزشمند است و تنها راه حل آزادی فلسطین همان مقاومت و اتحاد مسلمانان علیه رژیم منحوس صهیونیستی اسرائیل است.

انتهای پیام/م

دریادلان عرصه اقتصادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.