سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم همسویی شهرداری و شهرک‌های صنعتی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

نشست مشترک شهردار مشهد و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با هدف گسترش همکار‌های دو طرف برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: سعی و تلاش شهرک‌های صنعتی به عنوان یکی از حامیان صنعتگران این است که صاحبان صنایع بدون کوچکترین دغدغه به کار خود ادامه بدهند و در همین راستا ازتمام مزیت و مشوق‌ها برای آن‌ها استفاده می‌کنیم.

وی افزود: از مهمترین مباحث ما تجهیز وتکمیل زیر ساخت های شهرک‌ها و نواحی صنعتی و رسیدن مطلوب به شاخص‌های اقتصادی است.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: مشهد مقدس با داشتن سالانه ۳۰ میلیون زائر و با وجود برخورداری از جذابیت‌های سرمایه گذاری، زمینه مناسبی برای استقرار واحد صنعتی دارد و ارزش افزوده خوبی را برای صنایع بوجود می‌آورد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۴۴ درصد صنایع و ۴۰ درصد اشتغال استان در شهرک‌های صنعتی است، گفت : افزایش سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی رضایت بخش بوده و بهره برداری از واحد‌های صنعتی و افزایش تولید واحدها، وضعیت اشتغال و رشد اقتصادی را در این بخش موجب شده و هم اکنون با دو هزار ۴۸۱ واحد صنعتی بهره برداری شده است و اشتغال ۷۴ هزار ۵۲۰ نفر و با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۴۳۸ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد : خوشبختانه تجربه خوبی از استقرار صنوف تولیدی همچون فلزتراشان و چاپ و نشردر شهرک صنعتی توس داریم و آماده هستیم تا با توجه به رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و حمایت‌های جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، واحد‌های صنفی تولیدی و آن‌هایی که آلایندگی بیشتری دارند را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر کنیم.


در ادامه این دیدار"قاسم تقی زاده خامسی" شهردار مشهد مقدس، گفت: آماده همکاری لازم را درراستانی کمک به اصناف تولیدی برای فعالیت‌های صنعتی داریم و هرجا لازم باشد کمک خواهیم کرد.

وی افزود: همیشه رونق واحد‌های صنفی، تولیدی و صنعتی برای شهرداری حائز اهمیت بوده و هست و برای ساماندهی آن‌ها موضوعات مختلف بررسی و رصد می‌شود.

شهردار مشهد مقدس ادامه داد: سیاست‌ها و حمایت‌ها برای صنوف مختلف باید دقیق صورت پذیرد تا حضور بیشتر بخش خصوصی و مشارکت آن‌ها را در حوزه‌های گوناگون داشته باشیم.


انتهای پیام // ف. ح.
 
 


۴۰ درصد اشتغال استان در شهرک‌های صنعتی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.