سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص مشوق های ویژه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی استهبان/ استهبان قطب تولید انجیر و زعفران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق های ویژه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی استهبان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از شهرک صنعتی استهبان گفت: کاهش سهم پرداخت نقدی خرید زمین به ۵ درصد با اقساط ۴۸ ماهه و بازگرداندن ۸۰ درصد اسناد تعهدی واگذاری زمین به شرط بهره برداری و ایجاد اشتغال در برنامه زمانی مشخص، مهمترین مشوق‌های در نظرگرفته در این شهرک است.

وی بیان کرد: مشوق‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است و مهلت استفاده از این مشوق‌ها تا پایان سال جاری است.

فتوحی با بیان اینکه استهبان قطب تولید انجیر و زعفران است، ادامه داد: این شهرک صنعتی ظرفیت بالایی برای استقرار صنایع فراوری و تبدیلی کشاورزی دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به این که ۵۰ درصد از زمین‌های شهرک صنعتی استهبان واگذار شده است، آماده اجرای طرح توسعه این شهرک صنعتی هستیم.

فتوحی افزود: تامین پایدار آب با حفر چاه آب، اجرای طرح تکمیل شبکه روشنایی و طرح زیباسازی شهرک از اولویت‌های عمرانی این شهرک صنعتی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: هم اکنون در شهرک صنعتی استهبان ۲۳ قرارداد سرمایه‌گذاری منعقد شده که ۹ واحد آن به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام/ر

حمایت از سرمایه گذاران در شهرک صنعتی استهبان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.