مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص حداكثر مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای متقاضيان بخش توليد و صنعت در شهرک صنعتی خنج خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از شهرک صنعتی خنج، گفت: برای حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر اساس تصویب هیئت‌مدیره این شرکت، مشوق‌هایی نظیر کاهش سهم پرداخت نقدی به ۵ درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط به ۴۸ ماه در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: متقاضیان و سرمایه‌گذاران در  شهرک صنعتی خنج به‌شرط بهره‌برداری طی برنامه زمان‌بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تأسیس تا سقف ۹۰ درصد از اسناد تعهدی‌شان بازگردانده خواهد شد.

فتوحی ادامه داد: ایجاد شهرک صنعتی خنج باهدف ایجاد زیرساخت‌های استقرار واحد‌های صنعتی و اشتغال پایدار در این شهرستان و ظرفیت‌سازی به‌منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه صنعتی انجام‌شده است.

وی بیان کرد: این شهرک صنعتی بستر‌های لازم را برای جذب سرمایه‌های فعالان اقتصادی شهرستان خنج در سایر نقاط کشور و نیز سرمایه‌گذاران خنجی مقیم کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس فراهم کرده است.

فتوحی اظهار داشت: با توجه به اختصاص مشوق‌های سرمایه‌گذاری که برای نخستین بار اعمال‌شده است، امیدواریم سرمایه‌گذاران از این فرصت برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در این شهرستان استفاده بهینه کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی خنج دارای ۹۴ هکتار مساحت است، گفت: در فاز نخست این شهرک ۱۰ هکتار زمین صنعتی برای استقرار واحد‌های صنعتی فراهم‌شده که در این بخش ظرفیت استقرار ۵۳ واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی اشتغال ۲۶۳ نفر فراهم‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: متناسب با استقرار واحد‌های صنعتی، فاز‌های بعدی نیز در این شهرک صنعتی عملیاتی خواهد شد.

فتوحی با اشاره به وجود زیرساخت‌هایی نظیر آب و زیرسازی معابر در این شهرک صنعتی، گفت: طرح شبکه داخلی برق نیز در شهرک صنعتی خنج اجراشده که با تخصیص اعتبارات اجرای طرح خط انتقال و وصل برق در این شهرک صنعتی نیز در برنامه عملیاتی این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: امیدواریم این شهرک صنعتی بتواند زمینه جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و اشتغال را در شهرستان خنج فراهم کند.

انتهای پیام/ر

اختصاص مشوق‌های جديد سرمايه‌گذاری به سرمایه گذاران در شهرک صنعتی خنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار