سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب کارگاه تولیدلواشک؛

معدوم سازی۶ تن ترشک و لواشک فاسد در بروجرد

مسئول بهداشت محیط بروجردازمعدوم سازی بیش از ۶تن ترشک و لواشک فاسدوپلمب چندکارگاه دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حسین رازانی مسئول بهداشت محیط بروجرد  گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶ هزار و ۲۴ کیلو گرم انواع ترشک و لواشک در بروجرد معدوم شده است، اما توقیفات و کشف و ضبط مواد اولیه تهیه لواشک بسیار بیشتر از مقدار معدوم شده است.

وی اضافه کرد: بسیاری از کارگاه‌ها مواد اولیه تهیه لواشک و ترشک را از شهر‌های دیگر وارد می‌کنند که ابتدا نمونه برداری صورت می‌گیرد و در صورت وجود مشکل سریعا همه مواد توقیف و معدوم می‌شوند.

رازانی اظهار داشت: سود بالای تهیه ترشک و لواشک سبب شده تا بسیاری از افراد به سمت تهیه این محصول بروند، اما متاسفانه برخی از سودجویان با مواد نامرغوب لواشک‌هایی را تهیه می‌کنند که ممکن است سلامتی مصرف کننده را تهدید کند.

به گفته وی از شهرستان بروجرد ترشک و لواشک با مقادیر بسیار زیادی به شهر‌های دیگر کشور فرستاده می‌شود، اما تلاش داریم تا از تهیه و توزیع لواشک‌های فاسد جلوگیری شود.

مسئول بهداشت محیط بروجرد از امحای ۵۴۰ کیلو لواشک در هفته گذشته خبر داد و افزود: علاوه بر این مقدار لواشک فاسد، یک خودروی حامل مواد بهداشتی که همه آن‌ها تاریخ گذشته بودند امحا شدند.

انتهای پیام/م

۶ تن ترشک و لواشک فاسد در بروجردمعدوم شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.