رئیس مرکز بهداشت بروجرد در راستای اجرای طرح شناسایی واحدهای تولیدی مواد خوراکی غیر بهداشتی از شناسایی و پلمب یک کارگاه غیر مجاز تولید لواشک ، ترشک و آلوچه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گودرزی گت: بازرسان اداره بهداشت شهرستان با دستورقضایی دادستان بروجرد به محل این کارگاه وارد شده و در بازرسی از این واحد پنج هزار کیلوگرم ترشک و لواشک نامرغوب غیر بهداشتی به همراه انواع رنگ های خوراکی غیر مجاز کشف کردند.

وی افزود: در این راستا نیز2 تن دستگیر و پرونده آنها به مراجع قضایی ارجاع شد.

گودرزی بااشاره به اجرای طرح بسییج سلامت نوروزی گفت: درراستای اجرا این طرح از ابتدای اسفند ماه جاری 2هزارو 504 مورد بازرسی از مراکزتولید وتوزیع موادغذایی انجام شده که 825کیلو گرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف، ضبط و معدوم شده است.

رئیس مرکز بهداشت بروجرد افزود: در این راستا همچنین 475 مورد بازرسی ازاماکن عمومی مانند هتل ها، آرایشگاه ها و استخرها انجام و 2استخر این شهرستان برای ارتقا سطح بهداشت تعطیل و 12 فروشنده مواد غذایی و خوراکی به دادگاه معرفی شده اند.

وی گفت: برای جلوگیری از خطرات ناشی از چهارشنبه آخر سال یک هزار بروشوردرمراکز بهداشتی درمانی و مدارس توزیع و2بیمارستان این شهرستان و پایگاه های 115 درحالت آماده باش می باشند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار