سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلی‌آف لیگ برتر بسكتبال

میهمانان در یک قدمی صعود؛ میزبانان به دنبال راه نجات

مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسكتبال در حالی پنج‌شنبه برگزار خواهد شد كه تیم پتروشیمی و شهرداری تبریز در یک قدمی صعود هستند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسكتبال ایران به روزهای حساس خود رسیده است و تیم‌های حاضر در مرحله پلی‌ آف برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی نبردی تنگاتنگ را برگزار می‌كنند.

این رقابت‌ها در حالی در روز پنج شنبه با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای گرگان (دومسابقه) و تهران (دو مسابقه) پیگیری خواهد شد كه میزبانان این هفته برای جلوگیری از صعود حریفانشان به مرحله نیمه نهایی به پیروزی نیاز دارند.

در سالن دانشگاه آزاد تهران شمال، تیم دانشگاه آزاد باید به مصاف مهرام برود. از آنجایی كه تیم مهرام در دو بازی قبلی خود به پیروزی رسیده است و برنده بازی نیز به صورت سه از پنج انتخاب می‌شود، مهرام در صورت شكست دادن دانشگاه آزاد در بازی روز پنج شنبه راهی نیمه نهایی خواهد شد. به همین دلیل به نظر می‌رسد دانشگاه آزاد تمام تلاشش را برای پیروزی در این مسابقه به كار گیرد و نتیجه برنده این جدال را به بازی چهارم بكشاند.

تیم نیرو زمینی تهران نیز در این مرحله و در چارچوب بازی سوم خود در تالار بسكتبال آزادی به مصاف تیم نفت آبادان خواهد رفت. آبادانی‌ها نیز دو بازی نخست این مرحله را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و در صورت شكست دادن نیروی زمینی سومین برد خود را بدست آورده و راهی نیمه‌نهایی می‌شوند.

تیم شهرداری تبریز نیز كه برنده هر دو دیدار قبلی مرحله پلی‌آف لیگ برتر مقابل تیم یس آل گرگان شده بود، این بار در گرگان باید به مصاف میزبانش برود. شاگردان مهران حاتمی در این مسابقه باید گرگان را شكست دهند تا راهی نیمه نهایی شوند اما آسمان‌خراش‌های گرگان بدون شک به راحتی اجازه پیروزی به تبریزی‌ها نخواهند داد.

دیگر دیداری كه شهر گرگان از آن میزبانی خواهد كرد نبرد دو تیم شهرداری گرگان و پتروشیمی خواهد بود. شاگردان مهران شاهین طبع در دو بازی پیشین خود موفق به شكست شهرداری گرگان شده اند و در این بازی كه در گرگان برگزار می‌شود به یک برد نیاز خواهند داشت.

با توجه به نتایجی كه در دو بازی نخست مرحله یک چهارم نهایی پلی‌اف لیگ برتر بسكتبال به دست آمده است، تیم‌هایی كه این هفته میهمان حریفان خود هستند، تنها یک برد برای رسیدن به نیمه نهایی و جمع چهار تیم برتر مسابقات خواهند داشت. اما در صورتی كه تیم‌های میزبان موفق شدند در خانه خود حریفانشان را با شكست بدرقه كنند، تعیین و تكلیف چهار تیم برتر این مسابقه كه به نیمه نهایی راه پیدا می‌كنند به نبرد چهارم كشیده خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید در این مرحله از مسابقات تیم‌های میزبان از امتیاز میزبانی خود بهره خواهند گرفت یا با تسلیم شدن مقابل میهمانان‌ قدرتمند خود از حضور در نیمه‌نهایی محروم می‌شوند.

گفتنی است مرحله نیمه‌نهایی پلی آف لیگ برتر بسكتبال ایران، از 29 دی ماه آغاز خواهد شد. بر اساس برنامه از پیش تعیین شده در این مرحله از رقابت‌ها برنده دیدار دانشگاه آزاد و مهرام با برنده پتروشیمی و شهرداری گرگان رقابت می‌کند و برنده نفت آبادان و نیروی زمینی با برنده دیدار شهرداری تبریز و یس‌آل گرگان پیکار خواهد کرد.

**برنامه سومین بازی پلی‌اف لیگ برتر بسكتبال به شرح زیر است:

شهرداری گرگان - پتروشیمی - ساعت ۱۶

دانشگاه‌آزاد - مهرام - ساعت ۱۶

نیروی زمینی - نفت‌آبادان - ۱۶

یس‌آل گرگان - شهرداری تبریز - ساعت ۱۸

انتهای پیام/

پلی‌آف بسكتبال به ایستگاه سوم رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.