معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از اهداف ما تبدیل والیبال به ورزش اول ایران است.

داورزنی: والیبال را به ورزش اول ایران تبدیل می کنیم/صحبت از مهندسی انتخابات در شان والیبال نیستبه گزارش خرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان مجمع فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران گفت: ما تمام تلاشمان را کردیم که به اهداف از پیش تعیین شده برسیم و خوشحالم که صددرصد اهداف ما محقق شد. من از باشگاه‌ها، بازیکنان، پیشکسوتان، اصحاب رسانه و همه کسانی که در این چند سال زحمت کشیدند و برای استعدادیابی والیبال ظرفیت‌سازی کردند تشکر می‌کنم. والیبال یک ورزش گلخانه‌ای نیست که تنها از بین تعداد اندک‌ شماری ورزشکار بازیکنان تیم ملی انتخاب شوند.

داورزنی افزود: تلاش ما این بود که همه استان‌ها در لیگ‌های مختلف درگیر شوند. من مطمئن هستم برنامه‌هایی که برای سال‌های ۲۰۲۰ و المپیک ۲۰۲۴ تنظیم شده است با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد و به احمد ضیایی نیز تبریک می‌گویم و مطمئن هستم که به اهداف ترسیم شده ما خواهد رسید. با توجه به اینکه جزء اهدافمان است که جزء ۴ تیم باشیم و رفته رفته والیبال را  به ورزش اول ایران تبدیل کنیم توقعات از والیبال زیاد باشد چرا که مسئولان والیبال جهانی هم به دنبال این هستند تا ورزش والیبال را به عنوان ورزش اول جهان تبدیل کنند چرا که یکی از پربیننده‌ترین ورزش‌هایی است که مردم نگاه می‌کنند.

اوادامه داد: از فرصت استفاده می‌کنم و از مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم تشکر می‌کنم بابت پیام‌های پرمهر و دلگرمشان که باعث شد انرژی مضاعفی بگیریم و با قدرت در مسابقات ظاهر شویم. به مردم قول می‌دهم که ضیایی که با اکثریت آراء با اقتدار رئیس فدراسیون والیبال شد، به پیشرفت والیبال کمک کند به علاوه با توجه به مسئولیتی که در وزارت ورزش دارم، به دنبال این هستم که به رشته والیبال هم نگاه ویژه‌ای کنم. ضمن اینکه به ورزش‌های دیگر هم اهمیت خواهم داد. مطمئن باشید در ادامه نقطه ضعف‌های والیبال برطرف خواهد شد، ساختار لیگ با مشورت بزرگان والیبال تغییر خواهد کرد و ما هم در کنار والیبال خواهیم بود و هرچه در توانمان هست کمک خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه تاکید کرد: می‌دانم مردم نگران هستند و این نگرانی را از طریق پیامک و به صورت حضوری به من منتقل کردند و می‌دانم که چقدر نگران والیبال هستند تا در المپیک موفق ظاهر شویم. مطمئن باشید که با همتی که در کادرفنی و بازیکنان وجود دارد و با درایت رئیس فدراسیون والیبال این موفقیت‌ها ادامه‌دار خواهد بود.

داورزنی درباره حضور نداشتم بهنام محمودی و ادعای انتخابات مهندسی شده از سوی او تصریح کرد: من هم تازه امروز متوجه این موضوع شدم که محمودی در مجمع حضور پیدا نکرد. امیدوار بودم در مجمع حضور پیدا کند و برنامه‌هایشان را ارائه دهند، خیلی زشت است که بخواهیم راجع به اینکه انتخابات مهندسی شده است صحبت کنیم. اینکه نمی‌دانم چرا نیامده است باید بررسی شود، اما آراء مخفی است، هرکس که دوست دارد می‌تواند رأی بدهد، دیدید که من رأی ندادم، اعضای مجمع حضور داشتند و رأی دادند، سلطانی‌فر هم به عنوان رئیس مجمع رأی خود را داد، دوستان باید احترام بگذارند به کسانی که رأی دادند اگر دلشان می‌سوزد باید همکاری کنند و حرف‌هایی نزنند که واقعاً در شأن فدراسیون والیبال نیست.

 داورزنی بیان کرد: اگر مجمع فدراسیون‌ها خیلی زود و به صورت فشرده برگزار می‌شد دلیلش این است که ۲۵ دی‌ماه انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد، براساس قانون ۱۰ فدراسیون مجمعشان برگزار شد و ۳ فدراسیون باقی مانده که طبق برنامه از قبل تعیین شده برگزار خواهد شد. ما سعی کردیم با توجه به اینکه دوران ریاست بعضی از فدراسیون‌ها به اتمام رسیده بود مجمع را طبق زمان مشخص شده برگزار کنیم تا حق کسی ضایع نشود. دیدید کاندید‌اها آمدند و ثبت‌نام کردند، مجمع با نظم برگزار شد، اگر مجمع فدراسیون بسکتبال یک مقدار دیرتر برگزار می‌شود برای این است که انتخابات کمیته ملی المپیک را پیش رو داریم، می‌دانید که رؤسای فدراسیون‌ها وقتی که انتخاب شدند می‌توانند در کمیته ملی المپیک هم حضور پیدا کنند تا در بخش‌های مختلف کمیته نامزد شوند. فقط فدراسیون بسکتبال است که انتخاباتش دیرتر برگزار می‌شود و رئیس فدراسیون می‌تواند در مجمع انتخابات کمیته ملی المپیک حضور پیدا کند، اما نمی‌تواند ثبت‌نام کند و این بحث‌هایی که شنیده می‌شود که  انتخابات مجمع مهندسی شده است  صحت ندارد و اگر عجله‌ای در بحث برگزاری مجمع صورت می‌گیرد دلیلش این است که هرچه زودتر تکلیف فدراسیون‌ها مشخص شود تا به کارشان ادامه دهند.

او در پایان درباره دیدار با وزیر ورزش عراق گفت: من هنوز وزیر ورزش عراق را ندیدم، قرار است بعد از ظهر ساعت ۶ در هتل المپیک من هم حضور پیدا کنم و با مسئولان ورزش عراق دیدار کنیم. الان راجع به این موضوع نمی‌توانم صحبت کنم بعد از برگزاری جلسه پاسخگوی سئوالات شما خواهم بود.

انتهای پیام/

اظهارات داورزنی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار