سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح آموزشی «بصائر» ویژه مدیران مؤسسات قرآنی استان تهران برگزار می‌گردد

به همت اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور و موسسه خیریه اهل البیت رسول خاتم(ص)، طرح آموزشی «بصائر» ویژه مدیران مؤسسات قرآنی استان تهران برگزار می‌گردد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور «اتقان» مؤسسات قرآن و عترت پایگاه‌های مطمئن و ارزشمندی هستند که می‌توانند در ارتقای سطح آموزه‌های دینی و اشاعه فرهنگ اسلامی در میان جوانان و نوجوانان مفید واقع شده و در عصری که شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ماهواره‌ای معاند زمینه گسترش شبهات دینی و انحرافات اخلاقی و اجتماعی را برای این سرمایه‌های عظیم فراهم نموده است، به آموزش نسل نو اقدام نماید، از این رو موسسه خیریه اهل البیت رسول خاتم (ص) با همکاری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، طرح آموزشی بصائر را ویژه مدیران مؤسسات قرآنی استان تهران برگزار می‌نماید.

این طرح در راستای بهره مندی نسل جوان و نوجوان از سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) و رهنمودهای آینده ساز ائمه معصومین (ع) طراحی و در دو ترم آموزشی در نیمه دوم بهمن ماه (همزمان با ایام دهه مبارک فجر) برگزار می‌شود.

دو کتاب کتب «در جست و جوی علم و دین» و «پس از غروب» به عنوان منابع این طرح معرفی شده و دروس امامت (تبیین جایگاه امامت)، مطلع البصائر (تبیین جایگاه تولی و تبری)، تبیین نقش منافقین در صدراسلام، خودشناسی و توجه به خود، درترم اول و دروس تاریخ اسلام، اخلاق زندگی (سبک زندگی اسلام) و سیره عملی اهل بیت علیهم السلام درترم دوم به شرکت کنندگان تدریس خواهد شد.

گفتنی است، آقایان حسین انصاریان، عباس سلیمی، مؤذن، مسعود اسماعیلی، کرباسچی و جمعی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه از اساتید این دوره خواهند بود.

در پایان این دوره آموزشی، به کلیه علاقه مندانی که بیش از 70 درصد امتیاز دوره را کسب نمایند، گواهی نامه معتبر اهدا خواهد شد.

علاقه مندان جهت ثبت نام و شرکت در این دوره می‌توانند از امروز، مصادف با 20 دی ماه لغایت 10 بهمن ماه به پورتال مدیریت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور  مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص محل و نحوه برگزاری این طرح اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.