سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی انقلاب اسلامی زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود

امام جمعه شهرستان بویین میاندشت گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به تعبیر بسیاری از دولت‌مردان آمریکایی و اروپایی ، زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حسن اسکندری امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر شهرستان بویین میاندشت با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تنها یک حادثه داخلی برای تغییر یک رژیم سیاسی نبود، اظهار کرد: همان‌گونه که بسیاری از دولت‌مردان آمریکایی و اروپایی در خاطرات خود از آن روزها تعبیر کرده‌‌اند، انقلاب از دیدگاه آنان زلزله‌ای ویرانگر برای جهان غرب بوده است. 

وی افزود: با وجود همه ناباوری‌ها و تمامی تلاش‌هایی که در سطح بین‌‌المللی برای حفظ رژیم شاه و جلوگیری از موفقیت امام‌ خمینی(ره) به عمل آمد، انقلاب اسلامی در مرحله نخست مبارزات خویش پیروز شد و از این جهت پیروزی آن بیش از آن که تحولی عادی باشد به یک معجزه شبیه بود.

امام جمعه شهرستان بویین میاندشت با بیان اینکه ملت ایران در چند روز اخیر نشان دادند که دشمنان انقلاب هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، گفت: مردم ما با حضور به موقع خود، فتنه‌ فتنه‌گران و آشوبگران را خنثی کردند و بر ما مسؤولان است که قدر این ملت را بدانیم و قدردان آنان باشیم.

وی با بیان این نکته که پيام اصلی انقلاب اسلامی ماهيتی فرهنگی داشت و مبتنی بر انديشه دينی و ارزش‌های معنوی بود ، تصریح کرد: نهضتی که امام‌‌ خمینی(ره) پرچمدار و پایه‌گذار آن بود، توانست غبار از چهره اسلام بزداید و سیمای حقیقی آن را پس از 14 قرن به جهان تشنه عدالت بنمایاند، به همین دلیل است که انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام به عنوان «انقلاب امام‌‌خمینی» شناخته شده است.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر شهرستان بویین میاندشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.