سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حمایت از سازمان های مردم نهاد در گیلان

در نشست کارگروه توسعه مشارکت های مردمی سازمان های مردم نهاد در استانداری گیلان بر ضرورت حمایت از این سازمان ها تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد احمدی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این نشست با بیان  اینکه سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان فعال در عرصه مختلف برای جامعه  هستند، گفت: این سازمان ها نقش اصلی را در ایجاد اشتغال، کاهش معضلات اجتماعی و ارتقای عملکرد جامعه دارند و باید مورد حمایت های ویژه قرار گیرند.

وی افزود: مراکز و سازمان های مردم نهاد که در زمینه های مختلف در جامعه فعالیت می کنند باید شناسایی شوند و از آنها در جهت کاهش معضلات اجتماعی و ایجاد اشتغال به کارگیری شود.

معاون استاندار همچنین از ایجاد بازارچه صنایع دستی جهت فروش محصولات تولیدکنندگان خانواده های بی سرپرست، بدسرپرست و افراد بی بضاعت در استان خبر داد و گفت: برای راه اندازی این بازارچه 5 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

احمدی پور با تاکید بر حمایت از سازمان های مردم نهاد تصریح کرد: سازمان های مردم نهادی که در زمینه ایجاد اشتغال در استان همکاری می کنند باید مورد توجه ویژه ادارات و سازمان های متولی اشتغال قرار گیرند.

 در پایان این نشست هرکدام از اعضای شرکت کننده عملکرد و برنامه های خود در زمینه همکاری با این سازمان های مردم نهاد را بیان کردند.

 

انتهای پیام/ع

 

نشست کارگروه توسعه مشارکت های مردمی سازمان های مردم نهاد گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.