سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل پسماند شهرداری کرمان؛

آموزش تفکیک پسماند به شهروندان کرمانی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند به شهروندان کرمانی به صورت تداوم ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان اسماعیل جهانشاهی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت:  امروزه به موضوع بازیافت و استفاده مجدد، به عنوان یک اصل ضروری توجه می‌شود و یکی از گام‌های اساسی در جهت تأمین نیاز‌های بشری در زمینه مواد و انرژی محسوب می‌شود، از تداوم آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند به شهروندان در ادامه اجرای طرح تفکیک از مبدا خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه فعالیت‌های بازیافت و استفاده مجدد، تابع ایجاد فرهنگ بازیافت در جامعه است، افزود: در همین راستا طرح تفکیک زباله از مبدا در فاز‌های مختلف در مناطق چهارگانه شهر کرمان اجرا و آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق نصب بنر، ارسال پیامک و آموزش چهره به چهره توسط آموزشگران مورد تایید سازمان، به شهروندان ارائه شد.

وی با بیان اینکه آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند به اصناف بلوار نصر، خیابان ساقی کوثر و بلوار آزادگان نیز ارائه شده است، تصریح کرد: طرح تفکیک از مبداء توسط شرکت‌های تحت عملیات تنظیف مناطق چهارگانه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح

آموزش تفکیک زباله در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.