ایجاد شهرک بازیافتی در کرمان

شهرک بازیافتی زباله در کرمان ایجاد می‌شود.

ایجاد شهرک بازیافتی در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علی بابایی شهردار کرمان با توجه به شناسایی 20 مجموعه دپوهای تفکیک زباله غیرمجاز در ایام گذشته، گفت: با هماهنگی اداره محیط زیست و پیگیری های قانونی مصوبه ای را از شورای شهر برای ایجاد یک شهرک بازیافتی توسط بخش خصوصی گرفته‌ایم که با تبدیل آن به کارگاه بازیافت زباله زمینه کار و ساماندهی زباله گردهای سطح شهر را فراهم کرده‌ایم.
وی گفت: بعضی از مردم متاسفانه در امر جمع آوری زباله در کرمان مشارکت و همکاری نمی کنند و نبود این مشارکت و همکاری مشکلاتی را در سطح شهر فراهم ساخته است.
بابایی با اشاره به اینکه ماشین جمع آوری زباله در ساعت 9 شب کار خود را شروع می‌کند و این کار تا 4 یا 5 صبح ادامه دارد، گفت: یک بخش از مردم نسبت به شهر بی تعهد هستند و در ساعت مقرر زباله ها را بیرون نگذاشته و در طول روز مبادرت به چنین اقدامی می کنند که این کار نه تنها چهره شهر را زشت می نماید بلکه باعث جمع شدن زباله گردها در شهر خواهد شد.
وی با توجه به هزینه شدن 3 میلیارد تومان در سال برای جمع آوری زباله، گفت: این میزان پول می تواند با تعامل و مشارکت مردم و ارگان ها صرفه جویی شده و در بسیاری از زیباسازی ها در شهر هزینه شود.
انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار