سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبار برای احداث برج هنر در ایلام

استاندار ایلام خواستار واگذاری تصدی گری در حوزه فرهنگی به بخش غیر دولتی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در جلسه اعضای انجمن های فرهنگی و هنری و رسانه ای بیان کرد: مدیران نباید به اعتبارات حوزه فرهنگی برای جبران کسری در سایر بخش ها نگاه کنند.

وی فرهنگ را زیربنای سایر حوزه ها برشمرد و اظهار کرد: ملتی که به داشته های فرهنگی خود اتکا نکرده و آنها را از بین ببرد توسط سایر فرهنگ های منحط نابود خواهد شد.

استاندار ایلام توجه به معیشت و امکانات مورد نیاز فعالان این بخش را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: مشکلات اقتصادی باعث شده رغبت چندانی از سوی فرهنگ دوستان به این حوزه کاسته شود که باید نیازهای انان را برطرف کنیم.

سلیمانی دشتکی اشاره به طرح احداث برج هنر در ایلام ادامه داد: اعتبارات احداث این برج در مرکز استان در سال جاری به ‌صورت ۱۰۰ درصد تخصیص می یابد تا هرچه سریع تر شاهد راه اندازی این مرکز باشیم.

وی یادآورشد: واگذاری فعالیت های فرهنگی و هنری بخش اداری استان به انجمن های بخش خصوصی باید در دستور کار باشد، و تصدی گری دولت در این حوزه ها باید به حداقل برسد.

سلیمانی دشتکی افزود: هنرهای مختلف نمایش، طراحی و فیلم و دیگر هنرها، به شکلی است که مخاطبان خودش را اغنا می‌کند و این ارتباط نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/ د

صحبت های استاندار ایلامدر جلسه اعضای انجمن های فرهنگی و هنری و رسانه ای

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.