سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت 15 میلیارد ریال حق بیمه مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ابتدای سال جاری تاکنون 15 میلیارد و 830 میلیون ریال حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فرید محبی اظهار داشت: این میزان حق بیمه تأمین اجتماعی برای یک هزار و 613 خانوار زن سرپرست و مجریان طرح‌های‌ اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد مددجویان خود را در 2 سرفصل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد مددجویان مشمول بیمه تأمین اجتماعی در این استان را یک هزار و 613 خانوار دانست و بیان کرد: از این تعداد 790 خانوار زن سرپرست و مابقی نیز مجری طرح‌های‌ اشتغال‌زایی کمیته امداد هستند.

محبی عنوان کرد: هدف از اجرای طرح بیمه تأمین اجتماعی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد توانمندسازی، ارتقای سطح اعتمادبه‌نفس، امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است.

وی ابراز داشت: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی از مزایای متعدد شامل بازنشستگی، از کارافتادگی و فرانشیز درمانی بهره‌مند می‌شوند.

29 هزار و 719 خانوار با جمعیتی افزون بر 70 هزار نفر مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند و به سه هزار و 600 خانوار با جمعیت 12 هزار و 600 نیز خدمات تک یا چند موردی در طول سال ارائه می‌شود.

75 درصد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد روستایی، 23 درصد شهری و 2 درصد نیز عشایر است.

شهرستان لنده با 21 درصد و شهرستان گچساران نیز با سه درصد به ترتیب بیشترین و کمترین افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/غ

پرداخت حق بیمه مددجویان کمیته امداد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.