استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 هزار میلیارد و 870 میلیون ریال در سال‌های گذشته از سوی بنیادها و نهادهای مختلف در مرکز کشور با استانداری استان تفاهم‌نامه منعقدشده که لازم است مسئولان دستگاه‌های اجرائی پیگیر تحقق مفاد این تفاهم‌نامه‌ها باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی‌محمد احمدی اظهار داشت: هشت هزار میلیارد ریال این تفاهم‌نامه‌ها با سازمان اقتصادی کوثر و 2 هزار و 370 میلیارد ریال آن با ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) است.
پنجم اسفند سال 1395 تفاهم‌نامه‌ای بین مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی به امضا رسید که با گذشت حدود 10 ماه بندهای مربوط به بخش اقتصادی آن هنوز عملیاتی و اجرایی نشده است.
وی افزود: یک هزار میلیارد ریال با کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور،400 میلیارد ریال با معاونت توسعه روستایی مناطق محروم و بانک سینا و 100 میلیارد ریال به‌طور مشترک مربوط به حوزه معاونت توسعه روستایی مناطق محروم و بانک پارسیان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بخش دولتی و بخش خصوصی باید تلاش کنند از ظرفیت‌های این بنیادها در توسعه و پیشرفت استان بهره بگیرند.

وی تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به رونق اقتصادی باید با جدیت تمام تفاهم‌نامه‌هایی که با بنیادها و نهادهای حمایتی منعقد شده، اجرایی شوند.

انتهای پیام/غ

تحقق مفاد تفاهم نامه های استانداری پیگیری شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.