سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش فرهنگی، هنری با هدف مبارزه با مواد مخدر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: همایش فرهنگی، هنری «امید زندگی» باهدف مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های آن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نخستین همایش فرهنگی، هنری و مردمی «امید زندگی» باهدف مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از مصرف مواد مخدر خبر داد.

 وی اظهار کرد: پیشنهاد برگزاری نخستین همایش فرهنگی، هنری و مردمی «امید زندگی» از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارائه و در نهمین جلسه کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بررسی و تصویب شد.

جوروند با اشاره به‌ضرورت ریشه‌کن کردن اعتیاد؛ این پدیده شوم اجتماعی اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر و ادارات استان را تحسین کرد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مفتخر است که در هفته مبارزه با مواد مخدر بیش از ٢٠ برنامه متنوع فرهنگی و هنری با موضوع پیشگیری از مصرف مواد مخدر برگزار کرده است که در قالب همایش، برگزاری کارگاه آموزشی، جشنواره، اجرای نمایش، برگزاری شب‌شعر، برپایی نمایشگاه، اجرای جنگ شادی، مسابقه، تولید کلیپ، چاپ و توزیع کتابچه، تراکت و بروشور، طراحی و نصب بنر و... بوده ‌است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بابیان اینکه اقدامات فیزیکی تنها راهکار مبارزه با مواد مخدر نیست، افزود: فعالیت‌های فرهنگی و هنری امری بسیار کارساز و مؤثر در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است. این همایش نیز با به‌کارگیری ظرفیت‌های هنری و فرهنگی استان تلاشی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر است.

وی در ادامه ضمن دعوت از هنرمندان و فعالان فرهنگی استان برای مشارکت در این همایش بیان داشت: فراخوان این همایش پس از تأمین اعتبار در آینده نزدیک از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان منتشر می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.