معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو در حاشیه مسابقه والیبال که بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در سالن شهید محرم زاده برگزار شد گفت : لازمه مبارزه همه جانبه با مواد مخدر گسترش فعالیت های فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی در جامعه است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، یک دوره مسابقه والیبال بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور " محمدزاده " معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ، " شریف پور " نماینده مردم ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی ، اعضای کمیسیون مبارزه با مواد مخدر و همچنین مشارکت پرشور ورزشکاران و علاقمندان به رشته ورزشی والیبال در محل سالن شهید محرم زاده ماکو برگزار شد.

" حسن محمدزاده " معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو در حاشیه برگزاری این مسابقه ورزشی گفت : لازمه مبارزه همه جانبه با مواد مخدر گسترش فعالیت های فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی در جامعه است.

وی افزود : مسئولان فرهنگی و ورشی باید با نهادینه کردن فرهنگ نه گفتن به دخانیات و مواد مخدر در جامعه زمینه ریشه کنی این مواد افیونی و خانمانسوز را فراهم کنند.

" عین اله شریف پور " نماینده مردم ماکو ، چالدران ، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی هم در با اشاره به هزینه هایی که نظام در راه مبارزه با مواد مخدر متحمل شده است گفت : فعالیت های فرهنگی و ورزشی یکی از ارکان مبارزه با مواد مخدر و دخانیات در جامعه است .

وی افزود : مسئولان وظیفه دارند بستر های لازم برای گسترش این فعالیت ها در بین جوانان و نوجوانان را فراهم نمایند تا از گسترش بیش از پیش مواد مخدر در جامعه جلوگیری شود.

در ادامه این مراسم دفتر هیات والیبال شهرستان ماکو افتتاح و آغاز بکار کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.