سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۷۵۰ ماموریت توسط اورژانس کازرون

رئیس اورژانس کازرون گفت: در آذر ماه امسال تعداد ۷۵۱ ماموریت توسط اورژانس شهرستان کازرون انجام گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بهمن جمشیدی رئیس اورژانس کازرون با اشاره به اینکه در آذر ماه اخیر تعداد ۷۵۱ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ شهرستان کازرون انجام گرفته است، گفت: در این ماموریت‌ها به تعداد ۸۴۶ مصدوم و بیمار این حوادث امدادرسانی شده است.

وی افزود: از مجموع ۷۵۱ ماموریت انجام گرفته در آذر ماه، تعداد ۲۰۶ مورد ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات و ۵۴۵ مورد مربوط به موارد غیر تصادفی بوده است.

جمشدی با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس شهرستان کازرون به ۲۹۰ مصدوم این حوادث ترافیکی امدادرسانی کرده‌اند افزود: از این تعداد ۲۲۵ مورد انتقال به مرکز درمانی و ۱۸ مورد درمان سرپایی در محل شده‌اند.

وی گفت: از مجموع ۵۴۵ ماموریت غیرتصادفی، ۵۵۶ بیمار از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره‌مند شده‌اند که موارد دیابت بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده و بعد از آن تشنج و سقوط در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان کازرون تصیح کرد: در آذر ماه امسال تکنسین‌های اورژانس کازرون به تعداد ۴۵ ماموریت قلبی اعزام شده‌اند که از این تعداد ۳۷ مورد بیمار قلبی به مراکز درمانی منتقل و ۸ مورد به صورت سرپایی در محل توسط تکنسین‌های اورژانس درمان شده‌اند.
انتهای پیام/ر

امدادرسانی اورژانس کازرون به مصدومان حوادث ترافیکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.