مدیر اورژانس فارس از آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان با هدف کاهش تلفات تصادفات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر محمدرضا عالی منش رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان فارس با هدف کاهش تلفات تصادفات آغاز شده و ناوگان اورژانس فارس به مناطق سخت گذر و محور‌های حادثه خیر فارس اعزام شده است.

وی افزود: در این طرح تمام پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان در آماده باش کامل هستند و آمادگی ارائه خدمات به هموطنان را دارند.

عالی منش بیان کرد: تعداد ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای و یک فروند بالگرد و همچنین سه دستگاه موتورلانس درطرح امداد زمستانی فارس آماده ارائه خدمت هستند.

وی ادامه داد: تعداد تکنسین‌های آماده به خدمت دراین طرح نیز ۲۶۴ نفر هستند که در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده همکاری و ارائه خدمت هستند.

عالی منش اظهار داشت: رزمایش شروع طرح امداد زمستانی با همکاری اورژانس فارس، پلیس راهور، آتش نشانی، هلال احمر، سازمان امداد و نجات، امداد خودرو، اداره راه و شهرسازی و هواشناسی فارس در شیراز برگزار شد و ناوگان اورژانس به مناطق مختلف اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تصریح کرد: طرح زمستانی برای اعلام آمادگی سازمان‌های مشارکت کننده در این طرح با هدف کاهش تصادف و کاهش تلفات از ۲۰ آذر تا ۲۰ اسفند ادامه دارد همچنین تمامی آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت امدادرسانی در مناطق کوهستانی هستند.
انتهای پیام/ر

آمادگی اورژانس فارس برای خدمت رسانی در فصل زمستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار