نیروهای اورزانس فارس همزمان با آغاز سال تحصیلی، با تمهیدات ویژه ای برای سلامت دانش آموزان، حضور پررنگی در معابر شهری داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر محمدرضا عالی منش رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس با بیان اینکه آمادگی اورژانس در آغاز سال تحصیلیکاهش زمان رسیدن به بالین بیماران نیازمند به خدمات فوریت های پزشکی، از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: امسال با توجه به پیش بینی های صورت گرفته، کارشناسان مرکز اورژانس 115 شیراز در ساعت های ابتدایی صبح و در فاصله ساعت 12 تا 14، در نخستین روز بازگشایی مدارس با دانش آموزان و خانواده های آنان همراه شدند.
وی افزود: نیروهای اورژانس با اجرای طرحی ویژه به این مناسبت، از ساعت هفت صبح، 30دستگاه آمبولانس اورژانس 115 در نقاط پیش بینی شده به صورت آماده باش مستقر شدند و این استقرار تا ساعت 9 صبح ادامه داشت.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس با اشاره به تجربه بسیار خوب اورژانس شیراز در استفاده از موتورآمبولانس ها گفت: در این طرح هم یک دستگاه موتورلنس هم پیش بینی شده بود تا در صورت هرگونه اختلال در عبور و مرور وسایل نقلیه، برای سرعت در امدادرسانی، اعزام و ارائه خدمات کند.
دکتر عالی منش ادامه داد: در طرح ویژه بازگشایی مدارس با هماهنگی های صورت گرفته، تمام مراکز درمانی و بیمارستان ها برای ارائه هرگونه خدمات پزشکی به مصدومان و بیماران نیازمند در آماده باش کامل هستند.
این طرح از نخستین روز بازگشایی مدارس آغاز شده و تا هفتم مهر ادامه دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.