سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان برنامه و بودجه گلستان:

درآمد‌های گلستان در لایحه بودجه ۹۷ به ۵۵۵ میلیارد تومان افزایش یافت

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: درآمد‌های استان گلستان در لایحه بودجه سال آینده با ۲۰ درصد رشد به ۵۵۵ میلیارد تومان افزایش یافته در حالی‌که سال گذشته درآمد‌های استان ۴۶۲ میلیارد تومان بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حسین پیش‌قدم عصر امروز در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گلستان درباره سهم استان از لایحه بودجه سال ۹۷ اظهارداشت: درآمد‌های استان در لایحه بودجه سال آینده با ۲۰ درصد رشد به ۵۵۵ میلیارد تومان افزایش یافته در حالی‌که سال گذشته درآمد‌های استان ۴۶۲ میلیارد تومان بود.

وی با بیان اینکه میانگین رشد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی کشور ۱۳ درصد است، افزود: اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان از ۲۸۲ میلیارد تومان در بودجه سال گذشته با ۱۵.۳ درصد رشد به ۳۲۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان با اشاره به کاهش بودجه عمرانی در لایحه بودجه سال آینده گفت: بودجه عمرانی استان ۳۷ درصد کاهش دارد و از ۶۹۰ میلیارد تومان در سال قبل به ۶۰۵ میلیارد تومان رسیده است.

وی به رشد اعتبارات هزینه‌ای دولت هم اشاره کرد و افزود: اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی استان به علت اضافه شدن دستگاه‌هایی همچون بنیادشهید و آموزش و پرورش، ۹.۴ درصد رشد دارد.

پیش‌قدم با اشاره به مصوبات جلسه قبلی شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهارداشت: تمهیدات لازم برای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام اندیشیده شده و در این زمینه با دستگاه‌های اجرایی دوباره مکاتبه شد تا لیست پروژه‌ها احصاء شود.

وی اظهار داشت: در همین زمینه مقدمات کار ۲ پروژه در حوزه آموزش و پرورش انجام شد تا به واگذار شود و همایش جذب سرمایه‌گذاری به منظور حضور و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان برگزار خواهد شد.

وی درباره مبادله موافقت نامه دستگاه‌ها هم گفت: مکاتبات جدیدی در این‌باره انجام دادیم و تاکنون ۶۰ درصد موافقت‌نامه‌ها مبادله شده که امیدواریم تا پایان هفته این میزان افزایش چشمگیری پیدا کند.

پیش‌قدم درباره ارتقاء شاخص‌های اقتصادی استان افزود: ۱۰۵ میلیارد تومان برای امسال در نظر گرفته شده بود که متأسفانه مانند توازن منطقه‌ای وقتی به مجلس رفت از ۶ استان به ۳۱ استان افزایش رسید.

انتهای پیام/پ

درآمد‌های گلستان در لایحه بودجه ۹۷

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.