سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی کانون دانش آموختگان در دانشگاه بجنورد

رئیس دانشگاه دولتی بجنورد از راه اندازی کانون دانش آموختگان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ محقر رئیس دانشگاه دولتی بجنورد اظهارکرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سوی تعدادی از فارغ التحصیلان مجوز تاسیس انجمن دانش آموختگان دانشگاه بجنورد از سوی وزارت علوم صادر شده است.

وی افزود:کانون دانش آموختگان دانشگاه با هدف ایجاد و حفظ ارتباط مستمر بین دانش آموختگان، معرفی افراد موفقِ این دانشگاه و کمک به جذب در بخش‌های صنعتی و علمی کشور و بهره گیری موثرتر از تسهیلات و انتقال نتایج تجربیات شغلی، علمی و فرهنگی اعضا و همکاری با سایر سازمان‌ها تشکیل شده است.

محقر ادامه داد: همه فارغ التحصیلان می توانند برای ثبت نام و حضور در این کانون به آدرس الکترونیکی https://t.me/alumniassociationofub مراجعه کنند.

وی یادآورشد: در حال حاضر دانشگاه بجنورد دارای سه هزار و 273 دانش آموخته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

محقر با اشاره به ورود یک هزار و 323 دانشجوی جدید در مقطع کارشناسی و 336 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در سال جاری به دانشگاه بجنورد، افزود: هم اکنون سه هزار و 929 دانشجو در دانشگاه بجنورد تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سال جاری رشته علوم سیاسی به رشته های این دانشگاه در مقطع کارشناسی افزوده شده است، گفت: دانشگاه بجنورد دارای 27 رشته کارشناسی و 18 رشته کارشناسی ارشد است.

وی با اشاره به فعالیت 155 عضو هیات علمی در دانشگاه بجنورد، ادامه داد: از این تعداد چهار نفر دانشیار، 102 نفر استاد یار و 49 نفر نیز مربی هستند.

انتهای پیام/آ

 دانشگاه بجنورد دارای سه هزار و 273 دانش آموخته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.