سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام فراخوان مقالات قرآنی در مازندران

به مناسبت هفته قرآن و عترت فراخوان مقالات قرآنی در مازندران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به همت اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با همکاری مؤسسه پیامبر اعظم (ص) ساری و به مناسبت هفته قرآن و عترت  مازندران، فراخوان مقالات با محوریت قرآن و عترت و تشکیل کارگاه ‌های تخصصی در این استان اعلام شد.

فراخوان مقالات با موضوعات قرآن و عترت و نیز تشکیل کارگاه‌ های تخصصی با موضوعات هنر از منظر قرآن و عترت، محیط زیست از منظر قرآن و عترت و بایسته‌ های رسانه اسلامی اعلام شده و مهلت ارسال آثار نیز روز ۱۵ بهمن‌ ماه امسال است.

همچنین، در این فراخوان موضوعات جدید با نگاه نو و غیر تکراری دارای اولویت است و شرکت برای تمام استادان، پژوهشگران و دانشجویان نیز آزاد خواهد بود.

همچنین مقالات ارسالی باید حداکثر در ۱۰ صفحه A۴ و به صورت فایل WORD ارسال شود و رعایت اصول مقاله‌ نویسی و ارائه چکیده مقاله در یک صفحه نیز الزامی است.

در پایان نیز به نفرات اول تا سوم هر موضوع جوایزی همراه با لوح تقدیر اعطا می‌ شود و آثار برگزیده و واجد شرایط نیز در دوفصلنامه علمی ـ ترویجی الاهیات قرآنی به چاپ خواهد رسید.

همچنین به نفرات اول هر موضوع نیز در مراسم اختتامیه که روز ۱۰ اسفندماه امسال برگزار می ‌شود، تندیس جشنواره اعطا خواهد شد.

علاقه‌ مندان می ‌توانند آثار خود را به دبیرخانه مقالات واقع در ساری، بلوار امام رضا(ع)، بعد از جمعیت هلال احمر استان، کوی آزادگان، مؤسسه پیامبر اعظم(ص) ساری و یا به نشانی الکترونیکی IPMSARI۹۰@GMAIL.COM ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت شیوه نگارش مقاله به سایت IPMSARI.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م

اعلام فراخوان مقالات قرآنی به مناسبت هفته قرآن و عترت در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.