تشکل‌های دانش آموزی مازندران در پی محکومیت اقدام سخیف ترامپ و اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیست بیانیه صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، استکبار جهانی در پی شکست‌های زنجیره‌ای در برابر جبهه مقاومت اسلامی، دست به تلاش مذبوحانه‌ای دیگر زده، و این بار خود به میدان آمده و با اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، در صدد انحراف افکار عمومی جهانیان بر آمده است.

اقدام ابلهانه‌ی ترامپ، مصداق بارز حماقت سیاسی سردمداران استکبار و صهیونیسم است که قرآن کریم به آن اشاره کرده است و بار‌ها و بار‌ها در کلام امام راحل و رهبر حکیم انقلاب اسلامی به آن اشاره شده است.

ترامپ، نتانیاهو، ملک سلمان و نیز مزدوران دست ساز آن‌ها مثل القاعده و داعش و سایر گروه‌های تکفیری در سراسر جهان با گسترش مقاومت جهانی اسلام و پایداری محور مقاومت؛ ایران انقلابی، به تدریج چهره واقعی پلید استکبار و صهیونیسم و ارتجاع را نشان داده و خواسته یا ناخواسته به گسترش و تعمیق بیداری اسلامی و جهانی کمک می‌کنند.

اقدام اخیر ترامپ در واقع، تیر خلاص بر چهار دهه تلاش‌های ذلیلانه‌ی سران عرب و برخی گروه‌های فلسطینی، برای مذاکره و سازش با رژیم غاصب صهیونیستی بود. بی تردید این تلاش مذبوحانه به فرموده رهبر بصیر امت اسلامی، پاسخ کوبنده تری را از ملت‌های مسلمان دریافت خواهد کرد و حلقه‌ای دیگر از شکست‌های زنجیره‌ای استکبار را تکمیل خواهد ساخت.

ره آورد این خیمه شب بازی آمریکایی- صهیونیستی، چیزی جز تقویت امت اسلامی، عمق یابی بصیرت انقلابی ملت‌های مسلمان، به مخمصه افتادن بیشتر مزدورانی، چون آل سعود و گسترش نفرت عمومی از آمریکا نخواهد بود و سرانجام، تحقق سریعتر فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیست‌ها در کمتر از ۲۵ سال رقم خواهد خورد.

دانش آموزان مازندرانی ضمن محکومیت شدید این اقدام منفور، با اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در مراکز آموزشی کشور و در فضای مجازی، همه ظرفیت‌های خلاقانه و مبتکرانه‌ی تشکل‌های دانش آموزی را برای این مبارزه مقدس و در دفاع از قبله اول مسلمانان و سرزمین مبارک و مقدس فلسطین به کار خواهند گرفت و برای تحقق پیش بینی الهی امام امت اسلام، در فروپاشی و محو کامل رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگترین نماد تروریسم، از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

ان شاءالله تحقق آرزوی دیرینه امت اسلام به پرچمداری نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی و همراهی همه‌ی آینده سازان جهان اسلام، به وقوع خواهد پیوست.

انتهای پیام/آ

اعتراض تشکل‌های دانش آموزی درباره سخنرانی سخیف ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار