۸۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در عباس آباد در ۸ ماه امسال از خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری ، اکبر رحمتی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عباس آباد گفت: ۸۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در عباس آباد از دوره‌های آموزشی خدمات آموزش خانواده بهره‌مند شدند، افزود: این آموزش‌ها با موضوعات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، مهارت‌های زندگی، سبک فرزندپروری، شرایط ازدواج موفق، آشنایی با عوامل موثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وآموزش‌های درمانی و بهداشتی به مددجویان ارائه شده است.

وی گفت: بیشتر افراد بهره‌مند شده از خدمات آموزش خانواده در مدت ۸ ماه امسال زنان سرپرست خانوار، نوعروسان، دانشجویان و دانش آموزان بودند.

رئیس کمیته امداد عباس آباد با اشاره به اجرای اردو‌های زیارتی و آموزشی به مددجویان گفت: ۲۲ نفراز مددجویان تحت حمایت در عباس آباد در هشت ماهه امسال در قالب شوق زیارت به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام شدند.

وی با توجه به اجرای طرح قرآن در خانه برای ۱۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان گفت: این طرح با هدف آشنایی و انس با قرآن برای دانش آموزان، دانشجویان و زنان سرپرست خانوار اجرا شده است، از سه نفر از مددجویان در این طرح به عنوان نفرات برتر تجلیل شد.

وی گفت: هزار و ۲۰۰ خانوار در شهرستان عباس آباد تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ر

خدمات آموزش خانواده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.