مردم نیکوکار آمل سه میلیارد تومان برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در هفت ماهه سال جاری، مشارکت داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قربانی مدیر کمیته امداد آمل با اشاره به اینکه مشارکت مردم امل در کمک به نیازمندان در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد رشد داشته است، افزود: مشارکت مردم برای تهیه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت، اجرای طرح اشتغال، ساخت، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی و باقی در بخش‌های درمانی، فرهنگی و آموزش، کمک‌های موردی و اعطاء وام کارگشایی به مددجویان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه از این میزان مشارکت مردم یک میلیاردو ۱۷۹ میلیون و ۵۹۷ هزازر تومان آن در بخش صدقات بوده است، گفت: صدقات جمع آوری شده در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

مدیر کمیته امداد آمل گفت :با بیان اینکه ۵۲ هزار و ۵۲۳ صندوق بزرگ، کوچک و متوسط خانگی در این شهرستان وجود دارد که با مشارکت مردم بسیاری از مشکلات مددجویان رفع خواهد شد.

وی افزود: این صدقه‌های جمع آوری شده در بخش عمرانی، بخش درمانی، فرهنگی وآموزش، اشتغال، هزینه خدمات ازدواج، پرداخت وام کارگشایی و مابقی در سایر بخش‌ها هزینه شده است.

قربانی گفت: مردم نیکوکار این شهرستان می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت#۱*۲*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود با کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان مشارکت کنند.

انتهای پیام/ر

جمع آوری صدقات در شهرستان آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.