۱۹۰ میلیون تومان وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جویبار در ۷ ماه امسال پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  فرضعلی خلیلی پاشا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جویبار با بیان اینکه وام کارگشایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد با هدف رفع مشکلات آن‌ها در طول سال ارائه می‌شود، گفت: ۱۹۰ میلیون تومان وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان در ۷ ماه امسال پرداخت شد.

وی بابیان اینکه ۱۱۰ خانوار نیازمند در این شهرستان با دریافت تسهیلات کارگشایی توانستند بخشی از مشکلات معیشتی خود را برطرف کنند، افزود: این تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه و در اقساط بلندمدت در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جویبار با توجه به پرداخت کمک معیشت به مددجویان این شهرستان، گفت: ۵۲۲ میلیون و ۲۳۸ هزار تومان کمک معیشت در ۷ ماه امسال به خانوار‌های تحت حمایت در جویبار پرداخت شد.

خلیلی پاشا با بیان اینکه هزار و ۹۳۰ نفر در جویبار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: از این تعداد ۷۷ درصد زنان سرپرست خانوار هستند.

وی افزود: به ۱۲ نفر از مدجویان تحت حمایت کمیته امداد در جویبار کمک هزینه خدمات ازدواج به ارزش ۳۲ میلیون تومان پرداخت شد.

وی گفت: ۱۳ نفر از مزدوجان در جویبار در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که امیدواریم با مشارکت خیران و مردم نوعدوست این افراد هم روانه خانه بخت شوند.

انتهای پیام/آ

مددجویان جویباری تسهیلات اشتغالزایی دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.