سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بافت ۸۰ تخته فرش برای کمک به بازسازی عتبات‌ عالیات

تا پایان سالجاری، ۸۰ تخته فرش برای کمک به بازسازی عتبات‌ عالیات در کارگاه‌های قالی بافی چهارمحال و بختیاری بافته می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جمعی از خیرین عراقی و سرمایه‎گذاران استانی مقیم کشور کویت پس از دیدار با حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، از سه کارگاه قالی بافی عتبات عالیات، واقع در شهر وردنجان و روستا‌ی شیخ شبان از توابع شهرستان بن و روستای پیربلوط در شهرستان شهرکرد دیدن کردند.

سید جعفر موسوی مسئول دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری در حاشیه این دیدار، با اشاره به راه اندازی ۲۶ کارگاه‌ فرش بافی عتبات عالیات در استان گفت: تا پایان سالجاری، ۸۰ تخته فرش در این کارگاه‌ها بافته خواهد شد.

وی افزود: حدود ۳۶۰ بافنده زن در این کارگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند و هم اکنون ۴۰ تخته فرش با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت را در دست بافت دارند.

موسوی ادامه داد: این فرش‌ها پس از اتمام بافت، در نمایشگاهی به فروش خواهد رسید و درآمد آن جهت کمک به ساخت صحن مطهر عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلا صرف می‌شود.

گفتنی است: دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در چهارمحال و بختیاری، از سال ۱۳۸۴ آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/خ

فعالیت ۲۶ کارگاه‌ فرش بافی عتبات عالیات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.