سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صحن علنی مطرح شد؛

احمدی لاشکی: آقای آخوندی چرا مشکلی را که توانستید نیم ساعته حل کنید، سه سال طول داده‌اید؟/نماینده نوشهر به طور مشروط قانع شد

نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: مشکل مالکان اراضی اطراف فرودگاه نوشهر تنها ظرف 24 ساعت با دستور آخوندی ظرف یک ماه قرار است حل شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در صحن علنی امروز (یکشنبه، 26 آذرماه) در تشریح سوال خود از وزیر راه و شهرسازی گفت: سوال بنده درباره علت عدم رفع مشکلات مالکان اراضی اطراف فرودگاه نوشهر بود.

وی تصریح کرد: شب گذشته آخوندی تصمیم جدی‌‌ای را گرفت و نامه‌ای را برای حل این مشکل به آقای مهابادی مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور نوشت.

نماینده مردم نوشهر و چالوس تأکید کرد: امروز صبح با آخوندی در کمیسیون عمران جلسه‌ای داشتیم و در نهایت نتیجه این شد که نامه‌ای از سوی مهابادی در پاسخ به دستور وزیر اعلام شد.

احمدی‌لاشکی با اشاره به متن نامه مهابادی بیان کرد: در این نامه اعلام شده است "احتراما به استحضار می‌رساند بر اساس آخرین ارزیابی‌های کارشناسی شده قطعا یکی از دو اقدام زیر با حفظ قدرت و توان عملیاتی و حفظ ایمنی فرودگاه نوشهر ظرف مدت یک ماه انجام می‌شود.

وی در تشریح این دو اقدام هم تصریح کرد: رفع کلیه محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از عملیاتی شدن سامانه DPOR ایجاد شود و دوم آن که اقدام به تملک اراضی‌ که در حریم سامانه پیش گفته شده قرار گرفته و با عملیاتی شدن سامانه عدم تملک آنها می‌تواند ایمنی پروازها را با مخاطره مواجه کند.

احمدی‌لاشکی تأکید کرد: این نامه حدود نیم ساعت پیش به دست بنده رسید و چرا موضوعی که می‌تواند ظرف 24 ساعت حل شود سه سال طول کشیده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس خطاب به رئیس جلسه گفت: با توجه به توضیح شفاف و زیر راه و شهرسازی و طبق این نامه مکتوب که قرار است مشکل مردم نوشهر ظرف یک ماه حل شود از توضیحات آخوندی قانع شدم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.