سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعضای هیئت تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات انتخاب شدند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن از انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات کشور خبر داد.

فریدون احمدی نایب رئیس دوم کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوع خود، گفت: اعضای هیأت تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات در جلسه امروز انتخاب شدند.

وی ادامه داد: آقایان عزیزی، اسماعیلی، انصاری، قاضی‌پور، احمدی، ملکی، علیزاده، منصوری و حسینی‌کیا از کمیسیون صنایع و معادن و همچنین کامران و ابطحی هم به عنوان تفحص‌کنندگان برای عضویت در هیئت تحقیق و تفحص انتخاب شدند.

نمایندگان مردم زنجان و طارم با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات سوالی را از وزیر ارتباطات مطرح کرد، افزود: سوال پژمان‌فر درباره عدم کاهش تعرفه مخابرات در ایام اربعین برای زئران در عراق بود.

احمدی تصریح کرد: قرار بود این تعرفه کاهش یابد که پژمان‌فر اعلام کرد آ‌ن طور که باید این موضوع اجرا نشده است. در ادامه هم آذری جهرمی وزیر ارتباطات پاسخ‌هایی را ارائه کرد و در نهایت قرار شد این نماینده تا فردا نسبت به اظهارات وزیر اعلام نظر کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن بیان کرد: وزیر ارتباطات همچنین این نشست گزارشی را از وضعیت اصلاح ساختار و چابک‌سازی وزارتخانه خود برای نمایندگان تشریح کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.