سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام و المسلمين محمدیان:

معلمان در گسترش فرهنگ پژوهش دانش آموزی کمک کنند

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت:‌ معلمان هم باید در گسترش فرهنگ پژوهش دانش آموزی تلاش کرده تا دستاورد های علمی دانش آموزان به تجاری سازی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمين محی الدين بهرام محمديان در آئین تجلیل از 21 دانش آموز برگزیده فعالیت های پژوهشی كه در دبستان آرمینه مصلی نژاد منطقه 6 تهران با حضور وزراي آموزش و پرورش وعلوم، تحقيقات و فناوري برگزار شد،‌ عنوان كرد: موضوع پژوهش در آموزش‌وپرورش از مسائل جدی ماست؛ زيرا ما موظف هستيم تصميمات را بر اساس پژوهش داشته باشيم و همه اقدامات باید پیوست پژوهشی داشته باشد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ پژوهش در آموزش و پرورش شکل بگیرد، گفت: کار پژوهشی دانش آموزان متفاوت از کار پژوهشی است که در دانشگاه ها اتفاق می افتد و در آموزش و پرورش بحثی داریم که پژوهش را مقدم بر کارها بدانیم و یک بحث دیگر تربیت نسل آینده است که آموزشی مبتنی بر پژوهش در یک بستر فرهنگی به تربیت منجر شود.
‎حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان بیان کرد: معلمان هم باید در گسترش فرهنگ پژوهش در میان دانش آموزان تلاش کنند تا دستاورد های علمی دانش آموزان به تجاری سازی تبدیل شود.

‎وی با اشاره هدف اصلی در پژوهش دانش آموزان، بیان کرد: باید روحیه پرسشگری و جستجوگری در میان آنها اتفاق بیفتدالبته امروز شاهد گسترش روز افزون انجام کارهای پژوهشی در میان دانش آموزان هستیم؛ امیدواریم شاهد پژوهشگران جوانی باشیم که از آموزش و پرورش برخاسته و در عرصه های علمی می درخشند.

انتهای پیام/

آغاز هفته پژوهش

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.